عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گستردگی تبلیغات در فضای مجازی ویژگی بارز انتخابات پیش رو است

رئیس ستاد انتخابات استان:

گستردگی تبلیغات در فضای مجازی ویژگی بارز انتخابات پیش رو است

گستردگی تبلیغات در فضای مجازی ویژگی بارز انتخابات پیش رو است

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان گفت: گستردگی تبلیغات در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ویژگی بارز انتخابات آتی است.

"علی اصغر طهماسبی" در دهمین جلسه ستاد انتخابات استان، اظهار کرد: در حال حاضر هر کاندید احتمالی در شبکه های اجتماعی به صورت مستقل به اطلاع رسانی و به نوعی تبلیغات، مشغول است.

وی خاطرنشان کرد: نباید در چنین شرایطی که این بستر فراهم است و می تواند زمینه ساز مشارکت حداکثری باشد، با بداخلاقی و تهمت زدن فضای مجازی را به سمتی ببریم که جامعه را دچار تشویش اذهان نموده و برای استان و کشور هزینه ایجاد کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان، با مثبت ارزیابی کردن فعالیت دبیرخانه ستاد گفت: تمامی بخشنامه ها و دستورالعمل ها طبق جدول زمانبندی وزارت کشور در دبیرخانه ستاد اجرا و پیگیری می شود و تا کنون 4 هزار و 460 خبر انتخاباتی توسط دبیرخانه ستاد انتخابات استان به وزارت کشور ارسال شده است.

طهماسبی همچنین بر آموزش تمامی عوامل اجرایی و برگزار کنندگان انتخابات در فرصت باقی مانده توسط کمیته آموزش انتخابات تأکید کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان بیان کرد: هفتمین فرایند برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا که شامل اعلام نتایج بررسیهای انجام شده در خصوص سوابق داوطلبان در مراجع قانونی چهار گانه می شد، 16 فروردین به پایان می رسد و از 17 فروردین، با آغاز فرایند هشتم برگزاری انتخابات، به مدت 7 روز رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در هیأت اجرایی شهرستان و بخش را خواهیم داشت.

 

گستردگی تبلیغات در فضای مجازی ویژگی بارز انتخابات پیش رو است

 

گستردگی تبلیغات در فضای مجازی ویژگی بارز انتخابات پیش رو است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 913
  • کد خبر : 32320