عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استان گلستان جزء 4 استان برتر کشور در حوزه اجرایی انتخابات شوراها قرار دارد

رئیس ستاد انتخابات استان:

استان گلستان جزء 4 استان برتر کشور در حوزه اجرایی انتخابات شوراها قرار دارد

استان گلستان جزء 4 استان برتر  کشور در حوزه اجرایی انتخابات شوراها قرار دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان گفت: طبق اعلام مسئولین ستاد انتخابات کشور، استان گلستان به لحاظ عملکرد کیفی و کمی، جزء 4 استان برتر کشور در حوزه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار دارد.

"علی اصغر طهماسبی" در یازدهمین جلسه ستاد انتخابات استان ضمن تبریک میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) اظهار کرد: در حوزه ثبت نام از داوطلبان شوراهای روستا، بحمدالله در استان گلستان تمامی روستاهای ما به حد نصاب ثبت نام رسید و این در حالی بود که در برخی از استانهای کشور این مهم میسر نشد و این بدان معناست که آن روستاهایی که به حد نصاب ثبت نام شوراها نرسیدند، در آنها فقط انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از عملکرد دبیرخانه ستاد انتخابات و کمیته های ذیل ستاد، گفت: قطعاً این موفقیت و رتبه استان در انتخابات شوراها  را مرهون تلاش های شبانه روزی اعضای ستاد انتخابات و پرسنل زیر مجموعه شان و تعامل و همدلی بسیار خوبی است که بین هیأتهای اجرایی، نظارت و بازرسی بر انتخابات در استان گلستان وجود دارد هستیم.

رئیس ستاد انتخابات استان در ادامه از تحویل گرفتن تعرفه ها، اقلام و برخی ملزومات مورد نیاز برگزاری انتخابات از وزارت کشور خبر داد و گفت: این ملزومات طی 48 ساعت گذشته در اختیار دبیرخانه ستاد انتخابات استان قرار گرفته و با حضور نمایندگانی از هیأت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان استان، در مکانی پلمپ شده و نگهداری می شود.

طهماسبی در بخش دیگری از سخنانش گفت: از فردا مصادف با 22 فروردین ماه بصورت رسمی و با صدور دستور وزیر محترم کشور زنگ آغاز انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به صدا در خواهد آمد و دو فرایند ثبت نام از داوطلبان در وزارت کشور به مدت 5 روز و تشکیل هیأت اجرایی توسط فرمانداریها به مدت 3 روز آغاز خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار تأکید کرد: رصد سایت ها و فضای مجازی بایستی بصورت شبانه روزی در دستور کار ستاد انتخابات استان و شهرستانها قرار داشته باشد و اخبار مهم در اسرع وقت به دبیرخانه ستاد و وزارت کشور منعکس شود.

در این جلسه همچنین سید علی میرباقری دبیر ستاد انتخابات استان از برگزاری 10 جلسه ستاد انتخابات استان با 80 مصوبه، برگزاری 53 جلسه کمیته های ذیل ستاد با 249 مصوبه و برگزاری 128 جلسه در ستاد انتخابات شهرستانها با 641 مصوبه خبر داد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان اضافه کرد: تا کنون 5 هزار و 784 خبر انتخاباتی از طریق دبیرخانه ستاد انتخابات استان به وزارت کشور ارسال شده است.

استان گلستان جزء 4 استان برتر  کشور در حوزه اجرایی انتخابات شوراها قرار دارد

استان گلستان جزء 4 استان برتر  کشور در حوزه اجرایی انتخابات شوراها قرار دارد


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .