عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نقش آموزش و پرورش در افزایش مشارکت مردمی در انتخابات

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار عنوان کرد:

نقش آموزش و پرورش در افزایش مشارکت مردمی در انتخابات

نقش آموزش و پرورش در افزایش مشارکت مردمی در انتخابات

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و رئیس ستاد انتخابات استان گفت: اعتقاد داریم که هر چقدر میزان مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، مشروعیت نظام بیشتر خواهد شد از اینرو از خانواده بزرگ آموزش و پرورش انتظار داریم به دور از هر نوع تعلقات جناحی و با رعایت اصل بی طرفی، زمینه حضور مشارکت حداکثری را در پای صندوقهای رای فراهم کنند.

"علی اصغر طهماسبی" در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سال 96 اظهار کرد: شرکت در انتخابات به معنی سهیم شدن در سرنوشت کشور می باشد و هر چه قدر این حضور گسترده، پرشور و توام با شناخت باشد، مصونیت کشور در دنیای پر تنش امروزی بیشتر خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به گسترده بودن آموزش و پرورش و تاثیرگذاری آن بر عموم مردم، وظیفه این نهاد اثر گذار در کنار وظایف سازمانی خود، تشویق آحاد جامعه برای حضور گسترده در انتخابات و تحقق مشارکت حداکثری دراین فرایند اجتماعی و سیاسی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، بیان کرد: در حوزه اجرای انتخابات نیز قبلاً تأکید کرده ایم که مدارس به دلیل وجود برخی از زیرساختها، شرایط بهتری نسبت به مساجد و حسینیه ها دارند و هیأتهای اجرایی باید توجه داشته باشند که مدارس در اولویت انتخاب آنها به عنوان شعب اخذ رأی در حوزه شهری و روستایی باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان بیان کرد: از مسئولین آموزش و پرورش استان و شهرستانها هم می خواهیم نهایت همکاری را در این خصوص با فرمانداریها، بخشداری ها و هیأتهای اجرایی داشته باشند.

طهماسبی در بخش دیگری از سخنانش گفت: همه دست‌اندرکاران و کارشناسان حوزه آموزش و پرورش بر این نکته اتفاق نظر دارند، که بدون همکاری و همیاری سازنده اولیا و مربیان با یکدیگر، رشد همه‌جانبه دانش آموزان امکان‌پذیر نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته انجمن اولیاء و مربیان در مدارس ما تولید فکر و محتوا داشت در حالیکه این مهم امروز به دلایل مختلف از جمله مشغله زیاد والدین کمرنگ تر شده و باید به گونه ای برنامه ریزی شود که این نقش و جایگاه مجدداً در مدارس ما پررنگ شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بیان کرد: کار در آموزش و پرورش و معلمی شغل نیست بلکه عشق است و تا این عشق نباشد، رشد، توسعه و تعالی جامعه اتفاق نخواهد افتاد.

طهماسبی در پایان خاطرنشان کرد: مدرسه به عنوان جامعه ای کوچک نقش بسیار مهمی در پیشرفت و کسب مهارت های زندگی دانش آموزان ایفا می کند و از آنجا که قرار استدر مدرسه علم و فرهنگ تولید شود، این مهم تنها با یک برنامه ریزی اصولی و یک مدیریت صحیح ممکن خواهد شد.

نقش آموزش و پرورش در افزایش مشارکت مردمی در انتخابات

نقش آموزش و پرورش در افزایش مشارکت مردمی در انتخابات

نقش آموزش و پرورش در افزایش مشارکت مردمی در انتخابات

نقش آموزش و پرورش در افزایش مشارکت مردمی در انتخابات

 

 

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .