عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 13 میلیارد تومان برای آسفالت روستاهای بخش مرکزی گنبدکاووس صرف شده است

بخشدار مرکزی گنبدکاووس؛

13 میلیارد تومان برای آسفالت روستاهای بخش مرکزی گنبدکاووس صرف شده است

13 میلیارد تومان برای آسفالت روستاهای بخش مرکزی گنبدکاووس صرف شده است

 بخشدار مرکزی گنبد کاووس با اشاره به اقدامات صورت گرفته طی دولت تدبیر و امید در این بخش گفت: در این مدت 630 هزار مترمربع آسفالت به مبلغ 13 میلیارد تومان در روستاهای بخش مرکزی صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، احمدرضا آدینه تصریح کرد: در دولت یازدهم 112 دستگاه ترانس برق به مبلغ 500 میلون تومان در روستاهای این بخش نصب و همچنین زیر سازی آسفالت برای 630 هزار مترمربع با 2 میلیارد و 150 میلیون تومان انجام شده است.
وی یکی از سیاست های مورد توجه در روستاها را توجه به فضاهای تفریحی دانست و افزود: در 4 سال گذشته 29 پارک کودک در روستاهای بخش احداث و جهت بهره برداری از آنها یک میلیارد و 150 میلیون تومان اعتبار صرف شده است.
وی یکی دیگر از اقدامات عمرانی را جدول کشی و تعریض و تسطیح معابر عنوان کرد و گفت: قریب به 40 هزار متر جدول کشی با اعتبار 2 میلیارد و 400 میلیون تومان و همچنین 320هزار متر مربع تعریض و تسطیح با هزینه یک میلیارد تومان انجام شده است.
به گفته بخشدار مرکزی شهرستان گنبدکاووس، یادواره های فرهنگی و جشنواره های روستایی از اهمیت بالایی در این بخش برخوردار بوده و برای برگزاری با شکوه آن، 200 میلیون تومان هزینه شده است.
احمدرضا آدینه یادآور شد: این هزینه ها با رایزنی های صورت گرفته از محل اعتبارات دهیاری ها و در راستای خدمت رسانی عمومی صورت گرفته است.
وی با اشاره به نامگذاری اقتصادی سالهای اخیر از سوی مقام معظم رهبری، خاطر نشان کرد: 1500 فقره وام قرض الحسنه از محل سپرده های دهیاری ها به مردم در راستای توسعه مشاغل خانگی و اقتصاد مقاومتی اعطا شده است.
وی با بیان اهمیت اشتغال زایی در روستای بخش مرکزی، گفت: در طول دولت تدبیر و امید 3 گلخانه در سطح روستاها احداث شده و همچنین 3 کارگاه تولید روسری ترکمنی فعالیت خود را آغاز کرده اند که در هر کدام برای 30 تا 35 نفر اشتغال زایی شده است.
بخشدار مرکزی گنبدکاووس با بیان اینکه این سرمایه گذاری ها از طریق بخش خصوصی و تعاونی صورت گرفته، تصریح کرد: بهره برداری از کارگاه تولید موزاییک در روستای بی بی شیروان زمینه اشتغال 11 نفر را فراهم کرده است.
لازم به ذکر است بخشداری مرکزی گنبدکاووس 140 روستا با جمعیت 185هزار نفر را تحت پوشش خود قرار می دهد.

13 میلیارد تومان برای آسفالت روستاهای بخش مرکزی گنبدکاووس صرف شده است

 

13 میلیارد تومان برای آسفالت روستاهای بخش مرکزی گنبدکاووس صرف شده است

 



تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 753
  • کد خبر : 32704