عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیر اجرای سرشماری کشاورزی استان از اجرای موفقیت آمیز این طرح در استان خبر داد


مدیر اجرای سرشماری کشاورزی استان از اجرای موفقیت آمیز این طرح در استان خبر داد

مدیر اجرای سرشماری کشاورزی استان از اجرای موفقیت آمیز این طرح  در استان خبر داد

معاون برنامه ریزی استاندارگلستان و مدیر اجرای سرشماری کشاورزی استان در بازدید از ستاد سرشماری کشاورزی شهرستان آق قلا گفت: مجموعه گزارشات واصله و بازدید های بعمل آمده از ستادهای سرشماری کشاورزی مبین این موضوع است که فرایند سرشماری کشاورزی در استان بسیار خوب انجام شده است و اجرای این طرح در استان موفقیت آمیز بوده است.

" مهندس مرگدری" در مصاحبه اختصاصی با کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد سرشماری کشاورزی شهرستان آق قلا افزود: از همکاری خوب مردم به ویژه دهیاران ، اعضای شورا و معتمدین محلی و بالاخص تولید کنندگان بخش کشاورزی باعث شد که طرح سرشماری کشاورزی با دقت و صحت کافی صورت پذیرد و اینجانب از همه دست اندرکاران این طرح به ویژه فرمانداران، ستادهای شهرستانی و آمارگیران تشکر می کنم.

معاون برنامه ریزی استاندارگلستان اضافه کرد: آمار و اطلاعات کسب شده در سرشماری کشاورزی برای تصمیم گیری های مسوولان در برنامه ریزی دقیق تر و خدمت به بخش کشاورزی بسیار حائژ اهمیت است و امیدوار هستیم با این آمار ، شناخت دقیق تری نسبت به مسائل حوزه تولید و جغرافیای شهرستان های استان داشته باشیم .

وی در خصوص تمدید سه روزه این طرح در استان گفت: برای افزایش دقت و صحت آمار پیشنهاد دادیم که مسئولین ستادها طی این چند روز بازبینی مجددی را از محدودی از روستاها که تناقص آماری با آمار سال 1382 مشاهده می شود با کمک معتمدین و مطلعین محلی انجام دهند تا آمار دقیق تری را کسب کنیم .

وی در پایان از اطلاع رسانی مناسب صدا و سیمای گلستان و همکاری همه جانبه تمامی دستگاه های اجرایی استان تقدیر و تشکر کردند.

در حاشیه این بازدید الیاس هیوه چی فرماندار شهرستان آق قلا نیز ضمن تشکر از همکاری بسیار خوب مردم به ویژه کشاورزان و بهره وران با ماموران آمارگیر شهرستان گفت: فرآیند اجرای این طرح نتیجه کار جمعی در شهرستان بود و 17 نفر در شهرستان آق قلا به عنوان آمارگیر وظیفه ثبت و درج اطلاعات را در ستاد سرشماری این شهرستان برعهده داشتند که از تلاش تمامی مجموعه ستاد شهرستانی تقدیر و تشکر می کنم .

گفتنی است در بازدید معاون برنامه ریزی استاندارگلستان و مدیر اجرای سرشماری کشاورزی استان از ستاد سرشماری کشاورزی شهرستان آق قلا دودانگی مدیر کل دفتر آمار و اطلاعات استانداری گلستان و قائم مقام ستاد سرشماری استان ، رنجی ناظر مرکز آمار و هاشمی معاون فنی ستاد سرشماری استان ایشان را همراهی می کردند.

مدیر اجرای سرشماری کشاورزی استان از اجرای موفقیت آمیز این طرح  در استان خبر داد

 

مدیر اجرای سرشماری کشاورزی استان از اجرای موفقیت آمیز این طرح  در استان خبر داد

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 1642
  • کد خبر : 3307