عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دوره آموزشی بازرسان و سربازرسان انتخابات برگزار شد

رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان خبر داد:

دوره آموزشی بازرسان و سربازرسان انتخابات برگزار شد

رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان از برگزاری دوره آموزشی بازرسان و سربازرسان انتخابات در شهرستان های 14 گانه استان خبر داد.

باقری ضمن اعلام این خبر گفت: این جلسات آموزشی با سرفصل هایی چون " آنچه یک بازرس باید بداند" با محتوای قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا و "تکالیف بازرس و سربازرس در روز أخذ رأی " با حضور مدرسانی از کارشناسان مجرب دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی برگزار گردید.

وی افزود : براساس تعامل و همکاری های  صورت گرفته فرمانداران محترم، رؤسای هیأت های اجرایی و نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهرو روستا و نیز اعضای هیأت بازرسی انتخابات استان نیز در این جلسات آموزشی حضور یافته و بازرسان و سربازرسان از نقطه نظرات و بیانات ارزشمند ایشان بهره مند گردیدند.

باقری ادامه داد: در شهرستان های گرگان، گنبدکاووس، علی آباد و ترکمن  که انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد با همکاری دفتر فناوری اطلاعات و کارشناسان it فرمانداریها، بازرسان و سربازرسان  جهت نظارت، کنترل و رصد دقیق چگونگی  أخذ رأی  با فرآیند انتخابات الکترونیکی آشنا شدند.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان در پایان خاطرنشان کرد: طی این دوره های آموزشی کلیه خانواده بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اعم از 84 نفر اعضای هیأت های بازرسی انتخابات شهرستان ها، بیش از 1630 بازرس و حدود 123 سربازرس جمعاً بالغ بر 1837 نفر تحت آموزش قوانین و مقررات انتخابات و شرح وظایف بازرسی قرار گرفتند.

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بازرسی
  • بازدید : 887
  • کد خبر : 33696