عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آیین تودیع و معارفه بخشدار بخش چشمه ساران شهرستان آزادشهر برگزار شد


آیین تودیع و معارفه بخشدار بخش چشمه ساران شهرستان آزادشهر برگزار شد

آیین تودیع و معارفه بخشدار بخش چشمه ساران شهرستان آزادشهر برگزار شد

 مراسم تودیع و معارفه بخشدار بخش چشمه ساران شهرستان آزادشهر صبح روز پنجشنبه با حضور میرباقری مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری گلستان برگزار شد. براساس حکمی از سوی استاندار گلستان ، آقای محمد رضا جفایی نوده به عنوان بخشدار چشمه ساران شهرستان آزادشهر منصوب گردید.

 در متن حکم جفائی نوده آمده است :

با توجه به تعهد جنابعالی و به موجب این ابلاغ به سمت بخشدار چشمه ساران آزادشهر منصوب می شوید، امید است با اتکال به خداوند متعال در اجرای فرامین مقام معظم رهبری و تحقق اهداف و سیاستهای دولت جمهوری اسلامی و بهره گیری از تجربیات ارزنده در تنظیم برنامه و برقراری تعامل سازنده به همه عناصر موثر درون و برون سازمان موفق و موید باشید.

در این جلسه دهنوی فرماندار شهرستان آزادشهر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات 8 ساله اکبر حبیبی نوده بخشدار سابق چشمه ساران ، انتصاب جفائی به سمت بخشدار جدید بخش چشمه ساران را تبریک گفت و عنوان داشت: نامبرده دارای اشرافیت کامل بر بخش چشمه ساران و امورات بخشداری و مجموعه وزارت کشور می باشد و آرزوی موفقیت برای ایشان داریم و خواهشمندیم همه دستگاههای خدمات رسان به روستاها با ایشان و مجموعه بخشداری تعامل سازنده داشته باشند.

در ادامه آقای میرباقری مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان ضمن برشمردن خدمات دولت یازدهم و بیان مسائل و مشکلات در سطح داخلی و خارجی بر لزوم خدمت رسانی بی منت به مردم تأکید نمود.

 

آیین تودیع و معارفه بخشدار بخش چشمه ساران شهرستان آزادشهر برگزار شد

 در پایان حکم بخشداری آقای جفائی توسط مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری به ایشان داده شد و طی تقدیرنامه ای از سوی استاندار و فرماندار شهرستان آزادشهر از آقای اکبر حبیبی نوده تقدیر و تشکر بعمل آمد.

آیین تودیع و معارفه بخشدار بخش چشمه ساران شهرستان آزادشهر برگزار شد

  محمد رضا جفائی به مدت 25 سال سابقه کار در  مجموعه وزارت کشور دارد که 7 سال از آنرا در فرمانداری گنبد کاووس به عنوان مسئول برنامه ریزی و رسیدگی به شکایات و همچنین روابط عمومی مشغول به خدمت بوده است . وی به مدت 4 سال مسئول امور مالی و انتخابات و تعزیرات شهرستان رامیان و بمدت 13 سال در فرمانداری آزادشهر و بخشداری چشمه ساران به عنوان مسئول شوراها و سیاسی امنتیی بخشداری و مسئول برگزاری انتخابات در بخشداری چشمه ساران خدمت می نموده است.


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 3081
  • کد خبر : 3380