عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مسئولان در قبال خون شهیدان و مردم رسالت سنگینی بر عهده دارند


مسئولان در قبال خون شهیدان و مردم رسالت سنگینی بر عهده دارند

مسئولان در قبال خون شهیدان و مردم رسالت سنگینی بر عهده دارند

معاون امور عمرانی استاندار گلستان، رسالت مسئولان را در قبال خون شهیدان و خدمت به مردم بسیار سنگین دانست و بر انجام صحیح این رسالت تأکید کرد.

"عبدالرضا دادبود" در آیین معارفه شهردار جدید شهر گنبدکاووس گفت: آسایش، امنیت و رفاه فعلی ما مرهون خون شهیدان است و باید تلاش شود با خدمت مطلوب به مردم دین خویش را به این عزیران ادا کنیم.
وی با اشاره به توانایی های گنبدکاووس در حوزه های مختلف "تاریخی، اقتصادی، طبیعی و نیروی انسانی" افزود: با ثبت جهانی برج قابوس، این شهرستان هویت بین المللی پیدا کرد و می طلبد تا مسئولان مدیریت شهری با استفاده از این ظرفیت ها در جهت توسعه و عمران شهری بیش از پیش تلاش کنند.
دادبود اضافه کرد: بهره مندی از مشارکت مردم و نیز جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی، ایجاد فضای مناسب شهری برای افزایش رفاه، آسایش و امنیت مردم، افزایش درآمدهای شهری و استفاده از روش های نوین در حوزه مدیریت شهری باید از اولویت های کاری شهرداری و شورای اسلامی شهر گنبدکاووس در مدیریت جدید باشد.
وی ضمن قدردانی از تلاش های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گنبدکاووس در دوره سوم و ابراز امیدواری برای موفقیت شهردار و اعضای شورای اسلامی جدید این شهر، گفت: شهرداری گنبدکاووس در حوزه دولت الکترونیک و جذب سرمایه گذاری از شهرداری های پیشتاز استان گلستان است که باید این پیشتازی تداوم داشته باشد.
در این آیین که مدیرکل دفتر شهری استانداری گلستان، نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه این شهرستان و برخی مسئولان و اعضای شورای شهر قبل و جدید حضور داشتند، با حکم استاندار گلستان "عبدالمجید قزلجه" به عنوان شهردار جدید گنبدکاووس معرفی و از تلاش های "سیدمنصور باقری" شهردار قدیم و "منصور قورچایی" سرپرست شهرداری این شهر نیز با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.
شهر گنبدکاووس با حدود 150 هزار نفر جمعیت و 28 کیلومترمربع وسعت در شرق استان گلستان واقع است.

تأیید کننده خبر : mohammadabadi
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1216
  • کد خبر : 341