عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در خصوص سند 2030 اطلاعات غلط به مردم دادند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

در خصوص سند 2030 اطلاعات غلط به مردم دادند

در خصوص سند 2030 اطلاعات غلط به مردم دادند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: درخصوص سند 2030 متاسفانه برخی با بی اخلاقی در ایام انتخابات، اطلاعات غلط به مردم دادند.

"علی اصغر طهماسبی" در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سال 96 اظهار کرد: آن سندی که در ایام انتخابات بصورت گسترده چاپ و بین مردم توزیع شد اصل سندی است که یونسکو تهیه کرده و در بخشی از آن که کسی به آن اشاره نکرد آمده است که هر کشوری متناسب با شرایطش سند را تغییر داده و اجرا کند.

وی ادامه داد: بر همین اساس سند 2030 یونسکو بومی سازه شده و نسخه ملی آن در اختیار مردم قرار خواهد گرفت، انتظاری که ما از آموزش و پرورش داریم این است که اطلاع رسانی درستی در این خصوص داشته باشند و با تهیه جزوه و بروشورهای مختلف والدین دانش آموزان، ائمه جمعه و جماعت و تمامی افراد دغدغه مند را توجیه نمایند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه برای توسعه همه حوزه ها ابتدا باید از آموزش و پرورش شروع کنیم، افزود: آموزش و پرورش دروازه توسعه است و همه باید تلاش کنیم طرح تحول نظام آموزش و پرورش را به درستی اجرا نماییم.

طهماسبی گفت: معتقدیم دریافتی معلمان ما نسبت به سایر مشاغل دولتی بسیار پایین است و این قشر تأثیرگذار و زحمتکش در بحث پرداخت ها مظلوم واقع شده اند و علی رغم کارهای خوبی که در دولت یازدهم در حوزه فرهنگیان صورت گرفته این حوزه نیازمند توجهات بیشتری است.

وی درخصوص سیاست های سوادآموزی استان در سال 96 و توسعه مراکز یادگیری محلی اظهار کرد: حدود 80 هزار بی سواد در استان وجود دارد که طبق اعلام آموزش و پرورش استان 8500 نفر از این افراد در سال 96 تحت آموزش های سواد آموزی قرار خواهند گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با تشکر از معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بابت کسب رتبه اول کشوری در سال 95 افزود: امیدواریم با همکاری دهیاران تمامی افراد بی سواد در روستاها شناسایی شده و تحت آموزش های سوادآموزی قرار بگیرند.

طهماسبی در بخش دیگری از سخنانش با تبریک به ملت بزرگ ایران بواسطه انتخابات پرشور و با نشاط 29 اردیبهشت یادآور شد: حضور مردم در پای صندوق های رأی، از ساعات اولیه صبح نوید یک انتخابات پرشور و حداکثری را داد و واقعاً ما را به یاد انتخابات 12 فروردین 58 می انداخت.

وی ادامه داد: متوسط مشارکت مردمی در کشور 73 درصد و در استان گلستان 79 درصد بود که اگر کندی بوجود آمده در سیستم دستگاههای احراز هویت وجود نداشت، قطعاً آمار مشارکت در استان گلستان و سایر نقاط کشور افزایش می یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خاطرنشان کرد: حضور مردم پای صندوق های رأی به حدی بود که تمامی تحلیل گران خارجی را دچار حیرت کرد و مردم آگاه ما نشان دادند که هرگاه فشارهای استکبار جهانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر شده، مردم با حضور هوشمندانه شان جواب قاطعانه ای به دشمنان نظام داده اند.

طهماسبی در ادامه گفت: البته در این میان بداخلاقی هایی نیز در داخل صورت گرفت و علی رغم تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص رعایت اخلاق انتخاباتی باز هم برخی از کاندیداها از همان روز اول پروژه تخریب را کلید زده و با مطرح کردن بحث انقلابی و غیر انقلابی و اخیرأ نیز رأی حلال و رأی حرام، جامعه را به سمت دوقطبی شدن هدایت کردند.

وی در پایان بیان کرد: با وجود تمامی تهمت ها، تخریب و افتراها و فشارهای گسترده، مردم آگاه ما علی رغم داشتن مشکلات معیشتی پای صندوق های رأی آمده و به وعده افزایش یارانه و حقوق بیکاری نه قاطعی گفتند و بار دیگر با انتخاب دکتر روحانی نشان دادند خواستار تداوم اعتدال، آرامش و امید و تعاملات بین المللی با جهان هستند.

در خصوص سند 2030 اطلاعات غلط به مردم دادند

در خصوص سند 2030 اطلاعات غلط به مردم دادند

در خصوص سند 2030 اطلاعات غلط به مردم دادند

در خصوص سند 2030 اطلاعات غلط به مردم دادند

 

 

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .