عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » قدردانی استانداران از تدابیر سازنده وزیر کشور در برگزاری انتخابات باشکوه 29 اردیبهشت


قدردانی استانداران از تدابیر سازنده وزیر کشور در برگزاری انتخابات باشکوه 29 اردیبهشت

 استانداران دولت تدبیر و امید در نامه ای ضمن تجلیل از تلاش های وزیر کشور اعلام کردند: انتخابات 29 اردیبهشت سندی بارز از جلوه گری مردم سالاری دینی در جهان بود که موجب شعف و سرور ملت شریف ایران شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، متن این نامه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب اقای دکتر رحمانی فضلی
وزیر محترم کشور
سلام علیکم
انتخابات حماسی و باشکوه 29 اردیبهشت سندی بارز از جلوه گری مردمسالاری دینی در جهان بود که نه تنها موجب شعف و سرور تمام مردم ایران بلکه باعث حیرت و شگفتی مردم سایر کشورها نسبت به اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلام ایران شد.
مردم ایران با مشارکت گسترده و تاریخی خود نشان دادند که برای دفاع از هویت و اصالت انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها حضور فعال و بانشاطی خواهند داشت. این پیروزی و موفقیت را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که با رهنمودهای داهیانه شان بستر این افتخارآفرینی را فراهم فرمودند و به رئیس جمهور محترم و منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا و مردم آگاه و شجاع ایران اسلامی و به ویژه جنابعالی که با تدابیر سازنده و جامع زمینه ساز سلامت و درستی انتخابات، نظم و امنیت، آرامش و مشارکت بی نظیر مردم و هماهنگی بخش های اجرایی و نظارتی را فراهم کردید تبریک عرض می نماییم.
جا دارد موکدا از نقش موثر و مجدانه شما در استفاده از فناوری های نوین در امر انتخابات و پافشاری بر رعایت مر قانون در تمامی مراحل برگزاری انتخابات تشکر و قدردانی داشته باشیم.
استانداران دولت تدبیر و امید

تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1310
  • کد خبر : 34389