عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توسعه پایدار از آموزش و پرورش شروع می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

توسعه پایدار از آموزش و پرورش شروع می شود

توسعه پایدار از آموزش و پرورش شروع می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: توسعه پایدار، اعتلای انسانی و رشد فرهنگی باید از آموزش و پرورش آغاز شود و این سازمان با توجه به دارا بودن پشتوانه سرمایه عظیم انسانی و اجتماعی از جایگاه رفیعی در سیاست گذاریهای عمومی برخوردار است.

"علی اصغر طهماسبی" در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سال 96 اظهار کرد: صداقت، کارایی و دگر خواهی در آموزش و پرورش اعتماد اجتماعی را بیشتر می کند.

وی با بیان اینکه دانش آموز مهمترین و اصلی ترین عنصر در نظام آموزش و پرورش است، افزود: یکسری از آسیب های اجتماعی سلامت روحی و روانی دانش آموزان را به خطر می اندازد که بر همین اساس می بایست این آسیب ها احصاء و و اقداماتی در خصوص کاهش و کنترل آنها در مدارس صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه توانمند سازی والدین، معلمان و دانش آموزان را درخصوص مواجهه با آسیب های اجتماعی از ضروریات عنوان کرد.

طهماسبی خاطرنشان کرد: نهاد آموزش و پرورش از نهادهای تاثیر گذار در پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی و تقویت امنیت اجتماعی است.

وی، ترک تحصیل دانش آموزان را به دلایل مختلف به عنوان یکی از آسیب های اجتماعی برشمرد و گفت: اینکه حدود 3 درصد دانش آموزان در استان گلستان ترک تحصیل نموده اند باید مورد آسیب شناسی آموزش و پرورش قرار بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار؛ راه اندازی ستاد استانی و شهرستانی ساماندهی آسیب های اجتماعی در مدارس و دانشگاهها و ایجاد مرکز رصد اجتماعی پیرامون آسیبها و تارکین از تحصیل را از جمله اقدامات ضروری در این حوزه برشمرد.

طهماسبی در پایان با تأکید به برگزاری منظم جلسات شورای آموزش و پرورش استان و شهرستانها خواستار سازماندهی مشارکت های عمومی و خیرین در این حوزه شد.

توسعه پایدار از آموزش و پرورش شروع می شود

توسعه پایدار از آموزش و پرورش شروع می شود

توسعه پایدار از آموزش و پرورش شروع می شود

 

 

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .