عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید معاون استاندار گلستان از معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان


بازدید معاون استاندار گلستان از معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان

بازدید معاون استاندار گلستان از معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان

 

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گلستان، مهندس ربیعی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان و عضو هئیت مدیره جمعیت هلال احمر گلستان در بازدید سرزده از معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات عملیاتی جمعیت هلال احمر استان گلستان باعث افتخار و آرامش خاطر شهروندان و مسئولان استان است.
وی ادامه داد: نمونه عملکرد امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان را می‌توان در حادثه معدن آزادشهر، حوادث جاده‌ای، امداد کوهستان و حوادث ساحلی مشاهده کرد.
ربیعی گفت: تشکیل تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان باعث می‌شود تا قدرت عملیاتی و امدادی هلال احمر استان گسترش یافته و مردم همیشه هلال احمر را در کنار خود ببینند.
وی اضافه کرد: تجهیز جمعیت هلال احمر استان گلستان از نظر سخت‌افزاری یکی از مسائلی است که باید در سطح کلان کشور به آن توجه ویژه شود تا بتوانیم شاهد بهبود عملکرد هلال احمر در وقوع حوادث باشیم.
معاون استاندار گلستان آموزش را یکی از ارکان اصلی آمادگی امدادگران، نجاتگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر دانست و گفت: همه فعالان جمعیت هلال احمر استان باید این موضوع را مدنظر داشته باشند که با تمرین و آموزش دائم خود را برای امدادرسانی به شهروندان و حادثه‌ دیدگان آماده نگه دارند.
ربیعی گفت: هر لحظه و در هر مکانی ممکن است به دلیل یک بی‌احتیاطی کوچک، حادثه‌ای رخ دهد که در این بین نقش نیروهای آموزش دیده جمعیت هلال احمر استان یک نقش محوری و کلیدی است.
علیرضا صیاد معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گلستان نیز در این دیدار بر آمادگی کامل نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان تاکید کرد و گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان به صورت شبانه‌روزی آماده انجام هرگونه عملیات امدادی هستند و در این راستا به هیچ عنوان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
وی ادامه داد: حادثه زمستان یورت آزادشهر حادثه‌ی بسیار دردناک برای تمامی مسئولان و مردم ایران اسلامی بود اما جمعیت هلال احمر استان گلستان در این مامورت مهم و خطیر با تمام توان وارد شد به طوریکه در کمترین زمان ممکن پس از وقوع حادثه، نخستین تیم‌های امداد و نجات در محل حادثه حاضر شدند.
صیاد معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گلستان تصریح کرد: به واقع تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه جمعیت هلال احمر استان بخصوص جوانان فعال در این جمعیت که همیشه آماده خدمت به شهروندان هستند ستودنی است.
ایشان تاکید کرد: تمامی جوانانی که در جمعیت هلال احمر استان گلستان فعال هستند، نیروهای آموزش‌ دیده، عاشق خدمت به مردم و آماده برای نجات جان حادثه دیدگان هستند.
وی در پایان بر پاسخگویی شبانه‌روزی ندای امداد جمعیت هلال احمر استان گلستان تاکید کرد و گفت: شهروندان در هر نقطه‌ای از استان که دچار هر نوع حادثه‌ای شوند می‌توانند با تماس با تلفن 112 ندای امداد جمعیت هلال احمر استان گلستان، امدادگران و نجاتگران این جمعیت را در کنار خود داشته باشند.


 بازدید معاون استاندار گلستان از معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان

نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .