عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آموزش و پرورش در اولویت بودجه استان قرار بگیرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

آموزش و پرورش در اولویت بودجه استان قرار بگیرد

آموزش و پرورش در اولویت بودجه استان قرار بگیرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه هرگونه هزینه در حوزه تعلیم و تربیت فایده است، گفت: آموزش و پرورش فصل الخطاب است و همواره باید در اولویت بودجه استان قرار داشته باشد.

"علی اصغر طهماسبی" در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: بایستی در توزیع بودجه، آموزش و پرورش را بصورت ویژه ای ببینیم به ویژه که به دلیل عدم وجود برخی زیرساختها در شهرهای کمتر توسعه یافته استان نیاز بیشتری به تزریق بودجه، در این حوزه مشاهده می شود.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت های قانونی در این حوزه اظهار کرد: در جای جای شهرها و روستاهای استان اماکنی از آموزش و پرورش وجود دارد که مدت هاست بلااستفاده مانده و هیچ کاربری خاصی ندارد و می توان این ظرفیت ها را مورد استفاده قرار داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بیان کرد: 170 کلاس درس در سال جاری به سیستم آموزش و پرورش استان اضافه شده، اما همچنان به کلاس های درس بیشتری نیاز داریم.

طهماسبی با اشاره به اهمیت اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اضافه کرد: پیگیری اجرای این طرح ان شاالله با قوت بیشتری در دولت جدید ادامه خواهد داشت.

وی در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم در فرصت باقی مانده تا آغاز سال تحصیلی جدید با همت مسئولین، مردم و خیرین مدارس استان را به استانداردهای لازم برسانیم.

آموزش و پرورش در اولویت بودجه استان قرار بگیرد

آموزش و پرورش در اولویت بودجه استان قرار بگیرد

 

 

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .