عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیران در همه حوزه ها به سند جامع نگاه داشته باشند

استاندار گلستان:

مدیران در همه حوزه ها به سند جامع نگاه داشته باشند

مدیران در همه حوزه ها به سند جامع نگاه داشته باشند

استاندار گلستان گفت: مدیران در همه حوزه ها نگاه به سند جامع داشته باشند و اگر مدیران این سند جامع را در دستگاه مدیریتی خود دارند عرضه کنند و اگر ندارند به دنبال این مساله بروند.

دکتر "حسن صادق لو" ظهر یکشنبه در جلسه تودیع مهندس قناعت استاندار قبلی گلستان ؛ با بیان این که تعامل مدیران با جامعه باید منطقی باشد گفت: نقشه راه من در اول کار سند جامع است و باید از دل سند جامع، شاخص ها را بیرون آورد.
وی تصریح کرد: بعد از بیرون آوردن شاخص ها باید به دنبال راهبردی باشیم که ما را به این شاخص ها می رساند و اگر این اقدامات را انجام دهیم حوزه نظارت ما هم یک حوزه منطقی می شود.
وی در ادامه خطاب به مدیران استانی گفت: دوستان مدیر تا نیم دقیقه هم که در خدمت هستند باید احساس مسئولیت داشته باشند و هیچ گونه سستی در کار خود نداشته باشند و نباید در این شرایط کار خود را تعطیل کنند، بلکه باید با احساس قدرت بیشتری در مسئولیت خود خدمت کنند.
استاندار گلستان ادامه داد: ما را به روز کنید ، بنده نمی خواهم تنها در مسئولیت خود آغازگری کنم بلکه در برخی عرصه ها باید دنباله رو تصمیمات گذشته باشیم، هر چند تجدید نظر در برخی تصمیمات طبیعی است.
صادق لو در ادامه با بیان این که مدیریت من رفیقانه با حفظ اصول است گفت: مدیریت من باید و نباید نیست، بلکه میز گردی است اما باید اصول را رعایت کرد.
وی با اشاره به این که جوهره عالم خدمت است بیان کرد: خدمت به مردم توفیق است و منت نیست و طبع مدیریت دقیقا رفت و آمد است و انسان هایی که خود را به خدا وصل کرده اند، اصولا این کار را فرصتی برای خدمت می دانند و هیچ دل نگهداری نسبت به خدمت ندارند.

وی تاکید کرد: اگر این باور در مسئولان باشد امانتداری نیست، خدمتگزاران نظام اسلامی باید با قوت و به‎روز کردن فعالیت خود را ادامه دهند.
وی خاطرنشان کرد: اجر زحماتی که استاندار سابق گلستان به همراه تیم خود در راستای توسعه استان انجام دادند باید از خدا گرفته شود و اگر وصل به خدا شویم از نعمتی که به ما ارزانی داشته باید شکرگذاری کنیم.
صادقلو در پایان گفت: وصل به خدا بودن و خدمت بی‎ منت از مشخصه‎ های خدمات استاندار سابق گلستان بوده و سفر معنوی حج قطعا مزدی از سوی پروردگار متعال برای قدردانی از زحمات صادقانه ایشان ارزانی شده است.
در این مراسم تعدادی لوح تقدیر از سوی  رحمانی فضلی وزیرکشور ،صادقلو استاندار گلستان، نجفی معاون رئیس‎جمهور، صوفی معاون صدای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به پاس تلاش‎های جواد قناعت استاندار گلستان با حضور آیت ا... نور مفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان و مدیران کل استانی اهدا شد.

تأیید کننده خبر : jafari
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1401
  • کد خبر : 367