عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیران با مطالبه گری سهم گلستان از اعتبارات ملی را افزایش دهند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان در آیین تودیع و معارفه فرماندار علی آبادکتول:

مدیران با مطالبه گری سهم گلستان از اعتبارات ملی را افزایش دهند

مدیران با مطالبه گری سهم گلستان از اعتبارات ملی را افزایش دهند
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تاکید کرد: مدیران استانی با مطالبه گری باید سهم گلستان را از اعتبارات ملی افزایش دهند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار علی آبادکتول اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب برای کشور بسیار زیاد است و هم اکنون رشد علمی ایران ۱۳ برابر متوسط جهانی است و ایران جزو هشت کشور برتر دنیا در علم آموزی است.
وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب برای استان هم بی نظیر بوده و هم اکنون گلستان ۷۵ واحد دانشگاهی با ۱۰۰ هزار دانشجو دارد، افزود: بعد از انقلاب، جمهوری اسلامی ایران درگیر جنگ نابرابر و ناخواسته شد اما الان تروریسم را در فرا منطقه دنبال کرده و امنیت کشورهای همسایه را تامین می کنیم.
معاون استاندار گلستان با تاکید بر اینکه هرچه امروز داریم و اقتدار نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهداست، گفت: در دولت تدبیر و امید بودجه دفاعی کشور ۱۵۸ درصد افزایش یافت و اینکه استکبار جهانی در برجام با ایران پای میز مذاکره آمده و بین اروپا و آمریکا اختلاف به وجود می آید همه از خون شهداست و این را ارزان به دست نیاورده ایم.
وی با یادآوری اینکه جوانان هم اکنون در مقابل شبیخون فرهنگی از انقلاب حفاظت و صیانت می کنند، اذعان داشت: هم اکنون دچار آسیب های اجتماعی هستیم و طبق تاکیدات مقام معظم رهبری همه باید در این حوزه فعال شویم.
وی خاطرنشان کرد: طبق اعلام رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر سال گذشته به گلستان هم اکنون ۹۰ درصد از بودجه دولت جاری است و کمتر از ۱۰ درصد به بخش عمرانی تخصیص می یابد.
طهماسبی تصریح کرد: با وجود محدودیت های بودجه ای در کشور سهم گلستان از اعتبارات قابل توجه بوده اما باید با مطالبه گری مدیران سهم گلستان از اعتبارات ملی افزایش یابد.
 
 
مدیران با مطالبه گری سهم گلستان از اعتبارات ملی را افزایش دهند
 
مدیران با مطالبه گری سهم گلستان از اعتبارات ملی را افزایش دهند
 

ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .