عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » متن تشکر دکتر صادقلو از مدیران و مردم استان گلستان


متن تشکر دکتر صادقلو از مدیران و مردم استان گلستان

متن تشکر دکتر صادقلو از مدیران و مردم استان گلستان

 دکتر حسن صادقلو، استاندار سابق گلستان در پیامی از مردم عزیز استان، نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاههای اجرایی و ... تشکر و قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است:

خداوند متعال را شاکرم که فرصتی به اینجانب عطا نمود تا به مدت 4 سال در منصب استاندار گلستان، توفیق خدمت به مردم عزیز ِ دیاری را داشته باشم که سرشار از استعدادها و توانمندیها و ظرفیت ها در حوزه های گوناگون می باشد و در طول تاریخ پرافتخار کشور از مناطق دارای اهمیت در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، تاریخی، سیاسی و ... بوده است.
به عنوان فرزند گلستان، سالهای حضورم در این منصب، سرشار از اتفاقات شیرین و گاه تلخ بوده که مسلماً خاطره های نشأت گرفته از خدمت به مردم جای جای استان و رقم خوردن اتفاقات نیک در زمینه های عمرانی، اقتصادی، گردشگری و ... از ذهن این خدمتگزار و خادم مردم فراموش نخواهد شد و صد البته با شوق، در انتظار نهایی شدن برخی پروژه های تحول زایی که در این مدت، روزها و سالها برای ایجاد زمینه اجرایی شدن آنها تلاش کرده ایم، خواهد ماند.
اینجانب هر آنچه که در توان داشتم به مدد تجربه ی حاصل از سالها خدمت در حوزه های ملی و بین المللی با لحاظ شرایط استان و کشور، با رعایت قانون و لحاظ اخلاق، صرف کرده و امروز خرسندم که برای مردم استان عزیزم به سهم خود حتی اندکی کم نگذاشته و امید آن را دارم روزی در فضایی منطقی و به دور از حبّ و بغض و تعصبات، هر آنچه در این سال ها اتفاق افتاده با لحاظ شاخص ها مورد ارزیابی قرار گیرد.
امروز که ردای خدمت بر تن عزیز دیگری قرار می گیرد لازم می دانم از مردم عزیز جای جای این استان، نماینده معزز ولی فقیه در استان، نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران محترم دستگاههای اجرایی و ... کمال تشکر و سپاس را داشته باشم.
امید آن دارم در سایه فرامین مقام معظم رهبری، تدابیر ریاست محترم جمهوری و در سایه برکات چهار هزار شهید استان گلستان و با تکیه بر تلاش مدیران و کارشناسان و همراهی مردم عزیزگلستان به بهره مندی کامل از مواهب توسعه دست یافته و روز به روز شاهد دستیابی این استان به قله های موفقیت باشیم.
اینجانب حسن صادقلو فرزند گلستان و خادم مردم این دیار، هر جا که باشد و در هر نقطه ای از کشور ردای خدمت بر تن کند از موفقیت های این استان و دستیابی آن به توسعه، خرسند و شادمان خواهد بود.


التماس دعا
فرزند شما – حسن صادقلو


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1575
  • کد خبر : 38309