عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » لازمه توسعه و پیشرفت جامعه ، مشارکت همه اقوام است

استاندار در مراسم فارغ التحصیلی حوزه علمیه مصلحی شهر آق قلا:

لازمه توسعه و پیشرفت جامعه ، مشارکت همه اقوام است

لازمه توسعه و پیشرفت جامعه ، مشارکت همه اقوام است

 استاندار گلستان گفت : لازمه توسعه و پیشرفت جامعه ، مشارکت همه اقوام است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا ، "دکتر سید مناف هاشمی" در مراسم فارغ التحصیلی طلاب حوزه علمیه مصلحی شهر آق قلا ضمن ابراز خرسندی از حضور در این محفل معنوی ، اظهار داشت : از اینکه اولین حضور در شهرستانها را با شرکت در مراسم فارغ التحصیلی روحانیون شهر آق قلا آغاز نموده ام بسیار خوشحالم، سنت دیرینه پیامبر گرامی اسلام در خصوص ترویج مسایل دینی و فرهنگی وجود داشته و در حال حاضر نیز در صدر برنامه های فرهنگی کشور های اسلامی شاهد آن هستیم.

ایشان "استان گلستان را جلوه وحدت و حضور مشترک اقوام مختلف" بیان کرد و افزود : خداوند را شاکریم که در سایه وحدت ایران اسلامی و استان گلستان ، توفیق خدمت به مردم را به اینجانب حاصل شد. وحدتی که در بین اقوام مختلف وجود دارد و توطئیه های آمریکا و اسرائیل را خنثی نموده است.

استاندار گلستان "رمز پیروزی را در سایه وحدت" دانست و انقلاب اسلامی ایران را انقلاب دینی و فرهنگی بیان کرد و گفت : برای استکبار جهانی هیچ چیز بهتر از اختلاف در کشور های اسلامی نیست زیرا تمام اهداف خود را در سایه این اختلافات به نتیجه می رساند. انقلاب اسلامی ما انقلابی دینی و فرهنگی است و بی دشمن نیست و حسن تدبیر و درایت ما را می طلبد که ازاختلافات پرهیز نمائیم و سعی و تلاش همه ما مسئولین استانی و محلی باید در راستای حفظ وحدت و انسجام و دوری جستن از تفرقه و اختلاف است.

نماینده عالی دولت "تدبیر و امید" در استان گلستان به تاکیدات ریاست محترم جمهوری در جلسه هیات دولت 19 مهر ماه مبتنی بر برخورداری همه اقوام از حقوق مساوی و رعایت حقوق شهرورندی در جمهوری اسلامی اشاره ای نموده و تاکید کرد : همه تلاش خود را در مسیر توسعه و حقوق شهروندی در قالب توازن در جای جای استان و توجه به همه حوزه ها بویژه در مناطق کمتر توسعه یافته را بکار خواهیم بست.

"دکتر هاشمی" در خاتمه سخنان ، "لازمه توسعه و پیشرفت را در مشارکت همه اقوام " بیان کرد و تصریح کرد : برای کاهش بیکاری جوانان با سرمایه گذاری در مسیر توسعه استان ، دست یکایک عزیزانی که حقوق شهروندی دارند و حق رای داشته و در مسائل سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی مشارکت دارند را به گرمی می فشاریم و امیدواریم با همدلی و همکاری مجموعه دولت "تدبیر و امید" در دستگاه های اجرایی و مردم فهیم استان با سرمایه گذاری های خوبی که در منطقه صورت خواهد گرفت در توسعه این خطه از ایران اسلامی گام های اساسی برداشته شود.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 631
  • کد خبر : 38383