عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برنامه ارتباط مردمی در بستر سامد از هفته آینده برگزار می شود

باقری خبر داد:

برنامه ارتباط مردمی در بستر سامد از هفته آینده برگزار می شود

برنامه ارتباط مردمی در بستر سامد از هفته آینده برگزار می شود

 مدیرکل دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گفت: حسب دستور و تأکید ویژه استاندار محترم مبنی بر حضور معاونین استاندار، مدیران ستادی و مدیران کل دستگاه های اجرایی در مرکز سامد استان و پاسخگویی مستقیم به موارد و مسائل مردمی با هدف تکریم ارباب رجوع، برنامه ارتباط مردمی مسئولین در بستر سامد از هفته آتی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، سید ناصر باقری با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای این برنامه، روز سه شنبه مورخ 07/09/1396 محمود ربیعی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، مختار مهاجر ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و خانعلی رشیدی، مدیر امور شعب بانک ملی استان، میهمان مرکز سامد استان خواهند بود و از طریق شماره تماس 111 به درخواستها و موارد مطروحه هم استانی های گرامی پاسخ خواهند داد.
وی هدف از اجرای این برنامه را ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم و برقراری ارتباط آسان و سریع و شفاف بین مردم و مسئولین خواند و خاطرنشان ساخت : برنامه مذکور که در قالب سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت استان برگزار می گردد ، گامی در جهت برنامه های دولت الکترونیک بوده که ارتباط بین مردم و مسئولان را تسهیل نموده و به روند رسیدگی به درخواستهای مردمی سرعت می بخشد.
باقری در پایان اعلام کرد این برنامه به صورت مستمر انجام خواهد شد و إن شاا... سه شنبه هر هفته، مسئولین محترم استان با حضور در مرکز سامد با مردم شریف استان ارتباط مستقیم تلفنی خواهند داشت .
وی در پایان خاطرنشان کرد:  برنامه حضور هريك از مديران محترم از طريق رسانه هاي جمعي و دستگاه هاي اجرايي استان ، فرمانداري ها و ... به اطلاع عموم خواهد رسيد.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 972
  • کد خبر : 39588