عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرآیند ارزیابی عملکرد فرمانداری ها از 9 آذر ماه آغاز گردید

باقری خبر داد:

فرآیند ارزیابی عملکرد فرمانداری ها از 9 آذر ماه آغاز گردید

فرآیند ارزیابی عملکرد فرمانداری ها از 9 آذر ماه آغاز گردید

مدیرکل دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری از آغاز فرآیند ارزیابی عملکرد فرمانداری ها از 9 آذر ماه خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، سیّد ناصرباقری با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای ماده 81 قانون مدیریت خدمات کشوری ، مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور اقدام به طراحی و استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد نموده که در آن فرآیند ارزیابی عملکرد فرمانداری ها به صورت یکپارچه و از طریق سامانه تسما انجام می پذیرد.

وی ادامه داد: این سامانه دارای دسترسی های مجزا برای تمامی فرمانداریها، به عنوان خودارزیابی و 6 حوزه تخصصی امنیتی و انتظامی، سیاسی، اجتماعی، شهری و روستایی، بحران و توسعه اقتصادی به عنوان تأیید کننده اولیه مستندات و امتیازات و دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی به عنوان تأیید کننده می باشد.

باقری خاطرنشان کرد :این فرآیند در سه مرحله خودارزیابی، تأیید کارشناسان استانداری و تأیید دفتر بازرسی و در زمان بندی اعلام شده از سوی مرکز مذکور صورت می گیرد .لذا فرمانداری ها از تاریخ 9 لغایت 19 آذر ماه برای بارگذاری مستندات در سامانه و خودرازیابی فرصت دارند.

مدیرکل دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی هدف از استقرار این سامانه را سنجش و ارزیابی عملکرد و میزان بهره وری واحدهای زیرمجموعه خواند وبا توجه به اهمّیّت موضوع اهتمام جدی فرمانداری ها و اقدام به موقع ایشان را در این مسئله خواستار شد.


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بازرسی
  • بازدید : 1154
  • کد خبر : 40012