عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پاسخگوی مطالبات قانونی دانشجویان هستیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

پاسخگوی مطالبات قانونی دانشجویان هستیم

پاسخگوی مطالبات قانونی دانشجویان هستیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و رئیس کمیسیون دانشجویی استان با تأکید بر پاسخگویی مسئولین به نسل جوان به عنوان آینده‎سازان کشور، گفت: پاسخگوی مطالبات قانونی دانشجویان و دانش‎آموزان هستیم.

"علی‎اصغر طهماسبی" در نخستین گردهمایی دانشجویان شاهد و ایثارگر استان گلستان که به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو و بزرگداشت یاد و خاطره ۶۸ شهید دانشجوی استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران از بدو وجود همواره سختی‎های زیادی را پشت سرگذاشته و در آزمون های مختلف، آزموده شده است.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی همیشه در مقابل انقلاب اسلامی صف‌آرایی کرده است، آنها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در کردستان، خوزستان، سیستان و برخی نقاط دیگر کشور مخالفت‎هایی را با جمهوری اسلامی ایران به وجود آوردند اما نتوانستند موفق شوند، کودتای نوژه، غائله بنی صدر و ترورهای ناجوانمردانه را به راه انداختند، جنگ تحمیلی را با هزار میلیارد دلار هزینه به ما تحمیل کردند، اما نکته مهم اینجا بود که هیچگاه رنگ موفقیت را ندیدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: بعد از جنگ تحمیلی نیز تحریم‌های ظالمانه و فشارهای همه‌جانبه خود را ادامه دادند.

طهماسبی در ادامه خطاب به دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: پدران و برادران شما در تمامی سطوح مبارزات به هم پیوسته برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی حضور داشتند و دستاوردهای امروز نظام حاصل دلاوریها، جانفشانی ها و تلاش های آنهاست که برای ما به امانت گذاشته اند، دستاوردهای این انقلاب به سادگی به دست نیامده که به آن چوب حراج بزنیم.

وی گفت: اگر هر نظامی غیر از انقلاب اسلامی این همه توطئه، ناملایمات و سنگ اندازی بر سر راهش قرار داشت حتما سقوط می‎کرد، استکبار جهانی با اسلام انقلابی مخالف است، نه با حکومت اسلامی؛ چنانکه عربستان نیز حکومت اسلامی دارد اما از اسلام آمریکایی حمایت و پیروی می‎کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: فرصت‌ها و تجربیاتی که جمهوری اسلامی ایران به دست آورده نباید به فراموشی سپرده شود، تحولات فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در نظام اسلامی فراهم شد، اینها دستاوردهای بزرگی است.

طهماسبی بیان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تنها 130 هزار دانشجو در کشور داشتیم اما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز بالای 4.5 میلیون نفر در دانشگاه های کشور مشغول به تحصیل علم و دانش هستند، ۷۰ واحد دانشگاهی در استان داریم و متوسط رشد علمی جمهوری اسلامی ایران ۱۳ برابر متوسط جهانی است.

وی در پایان با بیان اینکه باید به مطالبات قانونی دانشجویان و دانش‌آموزان پاسخ گفته شود، خاطرنشان کرد: اگر در مسیر اشتغال جوانان مشکلاتی وجود دارد باید برای رفع آن تلاش شود، توطئه‎های دشمن برای کند کردن حرکت انقلاب اسلامی و خارج کردن چرخ آن از مسیر اصلی است.

پاسخگوی مطالبات قانونی دانشجویان هستیم

پاسخگوی مطالبات قانونی دانشجویان هستیم

پاسخگوی مطالبات قانونی دانشجویان هستیم

پاسخگوی مطالبات قانونی دانشجویان هستیم

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .