عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین همایش استانداران سراسر كشور در دولت دوازدهم برگزار شد


اولین همایش استانداران سراسر كشور در دولت دوازدهم برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 اولین همایش استانداران سراسر كشور در دولت دوازدهم برگزار شد

اولین همایش استانداران سراسر کشور در دولت دوازدهم عصر روز سه شنبه 29 آذر به ریاست عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در محل این وزارتخانه برگزار شد که سید مناف هاشمی، استاندار گلستان نیز در آن حضور یافت.

وزير كشور در این نشست، سیاست‌ها و برنامه هاى کلان دولت دوازدهم را در مسائل اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و ... برای استانداران تشریح كرد.
همچنين محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه بودجه و اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور نیز در این جلسه حضور یافته و نقطه نظرات خود را با استانداران در میان گذاشتند.
دكتر نوبخت رييس سازمان برنامه و بودجه ويژگيهاى بودجه پيشنهادى سال ٩٧ كل كشور را برشمردند و بر نقش آفرينى بيشتر استانداران در تحقق اهداف بودجه سال آتى تاكيد كردند.
ايشان در ادامه اعلام كردند كه به جهت تصميم گيرى صحيح تر و مبتنى بر واقعيات موجود در استانها آمادگى دارند حداكثر اختيارات خود را به استانداران تفويض نمايند.
دکتر جهانگیری نیز در این همایش گفت: دولت بايد بر عهد و پیمانی که با مردم بسته پابرجا باشد و در مسیر تحقق قول های رییس جمهور به مردم، گام هاي محكم و اساسي بردارد.
وی افزود: کمترین تردیدی نباید داشته باشیم که ما بعنوان مدیران دولت چه در سطح ملی و چه در سطح استانی این وظيفه را بر دوش داریم که شعارهای رییس جمهور در زمان انتخابات محقق شود تا مردم احساس نکنند که این شعارها به دست فراموشی سپرده شده است.

 اولین همایش استانداران سراسر كشور در دولت دوازدهم برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1030
  • کد خبر : 40458