عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با تجمعات غیرقانونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

با تجمعات غیرقانونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد شد

با تجمعات غیرقانونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با محکوم نمودن تجمعات و اقدامات اخیر عده ای فریب خورده در اقدام به تجمعات غیرقانونی و سردادن شعار ها و رفتارهای هنجارشکنانه خاطرنشان کرد: با این افراد برخورد خواهد شد.

"علی اصغر طهماسبی "در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان گفت: متأسفانه دشمنان انقلاب با نهایت سوءاستفاده از تجمعات روزهای اخیر، مردم را تحریک و اغتشاشات را خط‌ دهی کردند و آنچه که در بررسی سوابق و گزارشات اطلاعاتی از دستگیرشدگان بدست آمده، نشاندهنده ردپای عناصر خارج‌نشین و ضد انقلاب در ایجاد نا ارامی ها دارد که با تبلیغات گسترده‌ در فضای مجازی و با استفاده از عناصر نفوذی خود از احساسات پاک و مطالبات مردم به گونه ای سوء استفاده که منجر به رقم خوردن این اغتشاشات شد.

وی بیان کرد: متأسفانه در روزهای اخير در برخی شهرهای کشور و مرکز استان، شاهد وقايع و حوادث تأسف‌باری بوديم كه بی‌شك با هدايت و راهبری دشمنان انقلاب اسلامی و استكبار جهانی به سركردگی آمريكا در حال وقوع است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران از آغازین روزهای تشکیل جمهوری اسلامی تا امروز بارها در معرض آزمونهایی از این دست قرار گرفته و کشتی انقلاب با رهبری داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری و هوشیاری و حضور به موقع مردم قدرشناس، همواره از این چالش ها به سلامت عبور کرده است.

طهماسبی بیان د اشت: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی با دندان‌های تيز كرده امروز در كمين نشسته‌اند تا از فضای غبارآلود كشور، فرصت طلبانه، ماهی مقصود خود را صيد كنند و انتقام شكست‌ها و ناكامی‌های ماههای اخیر خود را از مردم و انقلاب اسلامی بگيرند، غافل از اين‌كه به فضل خداوند متعال و با هوشیاری نیروهای امنیتی و آگاهی مردم اين خواب شيطانی هرگز تعبير نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه هر نوع تجمعی باید مجوز داشته باشد، تصریح کرد: تا کنون هیچ درخواست مجوزی برای برگزاری تجمع به استانداری گلستان نرسیده است و استانداری و فرمانداریهای ما هم هیچ مجوزی صادر نکرده اند بنابراین هرگونه تجمعی در شهرهای استان غیرقانونی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خاطرنشان کرد: کسانی که می خواهند تجمع داشته باشند باید قبل از آن اقدام به درخواست از طریق استانداری و یا فرمانداریها نمایند تا در خواست تجمع آنها مورد بررسی قرار گیرد.

طهماسبی در پایان گفت: از تمامی افرادی که از طریق فضای مجازی و فراخوان کانال های معاند و وابسته به دشمنان نظام قصد حضور در تجمعات را دارند، تقاضا داریم در این تجمعات غیرقانونی حضور بهم نرسانند و با اخلال در نظم و امنیت عمومی اسباب شادی بیگانگان و دشمنان را فراهم نیاورند.

 

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .