عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استاندار اردبیل؛ مناطق آزاد ظرفیتی برای توسعه استان ها و کشور است

نشست مشترک اتخاذ راهکارهای بهینه برای ایجاد مناطق آزاد جدید در کشور در گرگان؛

استاندار اردبیل؛ مناطق آزاد ظرفیتی برای توسعه استان ها و کشور است

استاندار اردبیل؛ مناطق آزاد ظرفیتی برای توسعه استان ها و کشور است

استاندار اردبیل اظهار کرد:مناطق آزاد ظرفیتی برای توسعه استان ها و کشور است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، اکبر بهنام جو صبح امروز چهارشنبه 27 دی در نشست مشترک راهکارهای بهینه در زمینه ایجاد منطقه آزاد تجاری و صنعتی که با حضور استانداران هفت استان کشور که به میزبانی گلستان برگزار شد، تصریح کرد: رئیس جمهور اگر قولی درباره مناطق آزاد داده اند بر اساس اعلام همکاری نمایندگان مردم این استان ها در مجلس شورای اسلامی و مسئولان و مدیران استانی است.
استاندار اردبیل افزود: نمایندگان این استان ها در کمیسیون های مختلف عضو هستند که هر کدام نقش مهمی در تصویب این لایحه دارند و نیاز است مسئولان این هفت استان نشست های نزدیک و موثر  با نمایندگان مجلس داشته باشند تا بتوانیم شاهد اتفاق خوبی برای تصویب مناطق آزاد باشیم.
وی گفت: در سمینار استانداران بیان کردیم که این مناطق هزینه خاصی برای دولت و مجلس نخواهد داشت و می تواند ظرفیت بزرگی برای توسعه استان ها و کشور به وجود آورد.
بهنام جو تاکید کرد: هیچ فردی نمی خواهد مقابل توسعه کشور قرار گیرد و با ارائه اطلاعات صحیح و توجیه های منطقی می توان برخی نقدها و مخالفت ها را با استنادات کارشناسی پاسخ مناسب دادکه در این خصوص وظیفه مسئولان استان های ذینفع و نمایندگان محترم مجلس وظیفه سنگینی است.
وی اضافه کرد:با توجه به نظر مساعد رییس جمهور محترم و تایید و تصویب این لایحه در هیئت دولت باید تلاش کنیم تا با همگرایی همه ارکان دولت و همکاری و نظر موافق نمایندگان محترم مجلس نسبت به تصویب آن در صحن علنی هم اقدام شود.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .