عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اساس انتصابات مبتنی بر اعتدال و شایسته سالاری است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

اساس انتصابات مبتنی بر اعتدال و شایسته سالاری است

اساس انتصابات مبتنی بر اعتدال و شایسته سالاری است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه مدیران ناکارآمد هزینه نظام را بالا می برند، گفت: نگاه ما در انتصابات فرمانداران و مدیران، مبتنی بر اعتدال و بر اساس شایسته سالاری است.

"علی اصغر طهماسبی" در دیدار با جمعی از جوانان اصولگرای فعال در عرصه های فرهنگی و اجتماعی استان، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی به وجود جوانان با تقوایی که در عرصه های مختلف سیاسی، علمی، فرهنگی، اجتماعی و ... حضور درخشانی دارند می بالد و همواره از این ظرفیت و پتانسیل بزرگ استقبال خواهیم کرد.

وی با اشاره با فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و تبریک این ایام گفت: تاریخ چهل ساله جمهوری اسلامی سرشار است از دستاوردهای بزرگ و با ارزشی که به همت جوانان رشید و غیرتمند این سرزمین به وقوع پیوسته و امروز مایه افتخار همه ایرانیان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با یادآوری حوادث دیماه گذشته در کشور خاطرنشان کرد: امروز در جامعه دیگر بحث اصولگرایی و اصلاح طلبی مطرح نیست، همه باید به سمت اصلاح امور برویم و مشکلات را با همفکری و تدبیر حل نماییم.

طهماسبی تصریح کرد: امروز جوانان فهیم و انقلابی دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب می بایست فاصله خود را از جریان ضد انقلابی و برانداز جدا کرده و کاری نکنند که نا خواسته آب به اسیاب آنها ریخته شود.

وی بیان کرد: دولت ها می آیند و می روند و آنچیزی که ماندگار است نظام جمهوری اسلامی ایران است که باید با همت شما جوانان به طی نمودن راه خود در مسیر استقلال و ازادی و پیشرفت روز افزون، در همه حوزه ها ادامه دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با تأکید بر ترویج اخلاق و پرهیز از افراطی گری خاطرنشان کرد: تریبونی که در اختیار است، امانت شهدا و متعلق به همه مردم است، این راه درستی نیست که برای خارج کردن رقیب از میدان به تشویش اذهان عمومی بپردازیم و جامعه را دچار تشتّت کنیم.

طهماسبی گفت: کدام کشور را در جهان سراغ دارید که به اندازه جمهوری اسلامی ایران دشمن داشته باشید، بنابراین همه ما باید نگاهمان در چهارچوب امنیت ملی و حفظ وحدت جامعه باشد.

وی در پایان با تأکید بر استمرار سلسله نشست هایی از این دست خواستار برگزاری جلسات مشترک معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و مدیران این حوزه، با حضور جوانان فعال اصولگرا و اصلاح طلب در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و امنیتی شد.

اساس انتصابات مبتنی بر اعتدال و شایسته سالاری است

اساس انتصابات مبتنی بر اعتدال و شایسته سالاری است

اساس انتصابات مبتنی بر اعتدال و شایسته سالاری است

اساس انتصابات مبتنی بر اعتدال و شایسته سالاری است

 

 

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .