عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هیات داوران نخستین جشنواره تدبیر و امید مشخص شدند


هیات داوران نخستین جشنواره تدبیر و امید مشخص شدند

هیات داوران نخستین جشنواره تدبیر و امید مشخص شدند

 مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان اظهار کرد: هیات داوران نخستین جشنواره رسانه ای تدبیر و امید پس از کار کارشناسی دقیق و از بین چهره های سرشناس رسانه ای استان انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ، علی یازرلو ضمن اشاره به سفر ریاست محترم جمهوری و استقبال بی نظیر مردم قدر شناس استان گلستان، تصریح کرد: از تمامی نویسندگان، خبرنگاران و اصحاب قلم رسانه های استان انتظار می رود همانگونه که در سفر ریاست محترم جمهوری، امر خطیر اطلاع رسانی را به خوبی به انجام رساندند، با شرکت در این جشنواره حماسه ای دیگر را به نام گلستان به ثبت رسانند.

وی با بیان اینکه علاقه مندان می توانند آثار تولیدی خود را در بخش های خبر، یادداشت، مصاحبه، گزارش، تیتر، عکس و کاریکاتور تهیه و ارسال کنند، خاطر نشان کرد: از بین آثار ارسالی در هر بخش 2 اثر برگزیده و به آنها جوایزی نفیس اهدا می شود.

وی با اشاره به مهلت ارسال آثار ، گفت: همانگونه که پیشتر گفته شده بود علاقه مندان می توانند آثار خود را تا 20 دی ماه به دبیرخانه جشنواره مستقر در اداره کل روابط عمومی استانداری ارسال کنند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان با اذعان به اینکه این جشنواره با محوریت رسانه های مکتوب و مجازی برگزار می شود، گفت: در این جشنواره از شرکت کنندگان انتظار داریم که با آثار خود، سفر ریاست جمهوری، زمینه های توسعه استان و روند عملکرد استانداری گلستان را مورد ارزیابی و نقد سازنده قرار دهند.

وی همچنین مصوبات سفر دکتر روحانی و کاروان تدبیر و امید به استان را سبب توسعه استان در آینده نزدیک دانست و افزود: افتتاح کریدور شرق دریای خزر، طرح توسعه گردشگری آشوراده، ایجاد منطقه آزاد اینچه برون، اجرای زهکشی 22هزار هکتار اراضی شمالی استان و بسیاری طرح های دیگر یقیناً جهشی بزرگ را در استان ایجاد خواهند کرد.

لازم به ذکر است علاقه مندان به شرکت در نخستین جشنواره رسانه ای تدبیر و امید می توانند فرم ثبت نام را از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان به آدرس www.golestanp.ir دریافت کرده و با توجه به فرمت ارائه شده در آن، ثبت نام کرده و در جشنواره شرکت کنند.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1444
  • کد خبر : 4199