عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دولت سهم بسزایی در رونق واحدهای تولیدی داشته است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان:

دولت سهم بسزایی در رونق واحدهای تولیدی داشته است

دولت سهم بسزایی در رونق واحدهای تولیدی داشته است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان در پنجاه و هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: دولت سهم بسزایی در رونق واحدهای تولیدی داشته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گلستان، محمود ربیعی در پنجاه و هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در محل سالن جلسات ساختمان شماره 2 استانداری گلستان برگزار گردید، گفت: برای ما بسیار مهم است که بتوانیم سهم بیشتری از تسهیلات را برای رونق تولید جذب نمائیم .
ربیعی گفت : سال گذشته بالغ بر 750 میلیارد تومان تسهیلات به حوزه تولید استان تزریق گردید و امسال در دهه مبارک فجر شاهد بودیم که بیشتر واحدهایی که افتتاح و راه اندازی شدند از همین تسهیلات استفاده کرده بودند .
وی افزود : طی یک سال گذشته تناسب بین اعتبارات دولتی با سرمایه ای که مردم آورده بودند تقریبا برابر بود و این نشان می دهد که دولت سهم بسزایی در رونق تولید داشته است .
به گفته ربیعی ، اگر ما می خواهیم به ثبات اقتصادی برسیم یکی از روش های تایید شده در دنیا این است که به حوزه تولید نقدینگی را تزریق کنیم .
وی اضافه کرد: با توجه به تسهیلاتی که در سال گذشته و امسال به حوزه تولید تزریق گردید ، برای سال 97 شاهد افتتاح و راه اندازی پروژه های بزرگ و تاثیرگذاری خواهیم بود .

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 595
  • کد خبر : 42804