عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مبارزه با قاچاق کالا مساوی است با استفاده از ظرفیت تولید داخلی و اشتغال

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

مبارزه با قاچاق کالا مساوی است با استفاده از ظرفیت تولید داخلی و اشتغال

مبارزه با قاچاق کالا مساوی است با استفاده از ظرفیت تولید داخلی و اشتغال

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت: مبارزه با قاچاق کالا و خرید کالای ایرانی مساوی با استفاده از ظرفیت تولید داخلی و ایجاد اشتغال است.

"علی اصغر طهماسبی" در هشتمین و آخرین جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، اظهار کرد: دولت تد بیر و امید به واقع در چهار ساله دولت یازدهم در مبارزه با قاچاق کالا و ارز موفق عمل نمود و با جدیت در مبارزه و اقدامات مؤثر پیشگیرانه، میزان قاچاق کالا را 50 درصد کاهش داد.

طهماسبی با تأکید بر استفاده از ظرفیت ایام نوروز به جهت اطلاع رسانی و فرهنگسازی خرید و مصرف کالای ایرانی از دستگاههای عضو ستاد خواست تا در این ایام با چاپ، نصب بنر و پوسترهای آموزشی حتما مردم را در جریان اثرات مثبت مصرف کالای ایرانی و مضرات خرید کالاهای قاچاق قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه ضمن قدردانی از زحمات تک تک اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در طول سال 96 بابت برگزاری منظم جلسات و پیگیری مصوبات و خروجی مناسب آن اظهار امیدواری کرد تا در سال پیش رو با بهره گیری از تمام ظرفیت های سازمانی بتوانیم با ادامه همین روند مثبت و رو به جلو، گامهای مؤثری در حوزه پیشگیری، مبارزه و اطلاع رسانی پیرامون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان گلستان داشته باشیم.

وی در پایان گفت: طی روزهای گذشته سردار مؤیدی با حکم ریاست محترم جمهور، ریاست ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور را عهده دار شدند که به دلیل حضور و خدمت ایشان طی سالهای گذشته به عنوان فرماندهی انتظامی استان، این انتصاب را به فال نیک گرفته و برای ایشان آروزی توفیقات روز افزون در این حوزه را داریم.

مبارزه با قاچاق کالا مساوی است با استفاده از ظرفیت تولید داخلی و اشتغال

 

 

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .