عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جشنواره عکس "نگاه سرخ" در شأن نام استان گلستان برگزار خواهد شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

جشنواره عکس "نگاه سرخ" در شأن نام استان گلستان برگزار خواهد شد

جشنواره عکس "نگاه سرخ" در شأن نام استان گلستان برگزار خواهد شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: با توجه به اهمیت مسائل فرهنگی و مذهبی، مسابقه ملی عکس عاشورایی با عنوان نگاه سرخ، در شأن نام استان گلستان برگزار خواهد شد.

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه هماهنگی که به همین منظور برگزار شد، اظهار داشت: همه ساله گلستان میزبان تعداد زیادی از رویدادها و جشنواره های فرهنگی و مذهبی کشور است که این مهم نشان دهنده ظرفیتهای بالای حوزه فرهنگ در استان گلستان است.

وی ادامه داد: در خصوص برگزاری مسابقات ملی عکس عاشورایی با عنوان نگاه سرخ، شروع کار از 4 ماه پیش در استان آغاز شده و از اولین جلسه که در دفتر آیت الله نورمفیدی، نماینده معزز ولی فقیه در استان گلستان تا به امروز، دبیرخانه جشنواره نگاه سرخ، جلسات متعددی را جهت برگزاری هر چه بهتر این مسابقه ملی برگزار کرده است.

طهماسبی با بیان اینکه این جشنواره متعلق به اهل بیت (ع) است، خاطرنشان کرد: نگاه همه مسئولان به این جشنواره، نگاه مذهبی، دینی و فرهنگی است و اعتقاد داریم هر قدمی که در راه برگزاری هر چه بهتر مسابقه ملی نگاه سرخ برداشته شود، در راه امام حسین(ع) است و دارای اجر معنوی بالایی خواهد بود.

وی ادامه داد: با همین نگاه ما از تمامی مدیران و مسئولان استانی انتظار مساعدت و همکاری داریم تا بتوانیم این جشنواره را به نحو شایسته برگزار نموده و میزبان مناسبی برای میهمانان مسابقه ملی نگاه سرخ در استان گلستان باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در پایان تأکید کرد: علی رغم تمامی تنگناهای مالی که گریبانگیر دولت تدبیر و امید بوده ، دولتمردان محترم تا این لحظه هرگز از مسائل فرهنگی غافل نبوده اند و تمامی فعالیتها و برنامه های مذهبی و فرهنگی مورد حمایت دولت قرار دارد.

جشنواره عکس "نگاه سرخ" در شأن نام استان گلستان برگزار خواهد شد


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .