عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مراسم تکریم و معارفه فرماندار کردکوی برگزار شد

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

مراسم تکریم و معارفه فرماندار کردکوی برگزار شد

 

 

مراسم تکریم و معارفه فرماندار کردکوی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان، نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه کردکوی و جمعی از مسوولان شهرستانی و فعالان فرهنگی و اجتماعی کردکوی در تالار شهید بهشتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.
در این آئین از تلاش های چهارساله مجتبی جمالی قدردانی و ابراهیم قدمنان یه عنوان فرماندار جدید شهرستان کردکوی در غرب استان گلستان معرفی شد.

"علی اصغر طهماسبی" در این آیین طی سخنانی گفت: در چهار سال گذشته اقدامات موثری برای ایجاد زیرساخت ها و فراهم کردن مقدمات حرکت به سمت توسعه در کردکوی انجام شده که امیدواریم در دوره کنونی دولت تدبیر و امید هم این تلاش های زیربنایی ادامه پیدا کند.
وی خودکفایی را یکی از نتایج بهره برداری درست از منابع داخلی دانست و افزود: گلستان با استفاده درست از ظرفیت های طبیعی و خدادادی می تواند به پیشانی استانهای کشور برای توانمندسازی و بارور کردن استعدادها تبدیل شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اضافه کرد: هر چه کشور از لحاظ تامین نیازهای اولیه، وابستگی کمتری به کشورهای دیگر داشته باشد، کمتر تحت تاثیر تحریم ها قرار گرفته و فشار اقتصادی به مردم وارد نخواهد شد.
طهماسبی بیان کرد: دشمنان ایران در همه 40 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال وارد کردن ضربه، به جنبش عظیم مردمی کشور ما بودند، اما نقشه های شوم آنها در بخش های گوناگون همواره با هدایت های رهبری نظام، هشیاری مردم و مسئولان خنثی شده است.
وی در پایان گفت: مردم امتحان خود را در عرصه های گوناگون پس داده اند و لازم است مسئولان با توانی فراتر از حد معمول برای تامین نیازها و خواسته های آنان تلاش کنند.

لازم به ذکر است ابراهیم قدمنان کارشناس ارشد مدیریت دولتی است و پیش از این مديركل دفتر برنامه ريزي، نوسازي و تحول اداری استانداری گلستان بوده است.


 

 


 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .