عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » قرار گرفتن گمیشان در لیست تهیه برنامه راهبردی-عملیاتی توسعه پایداراقتصاد روستایی

فرماندار گمیشان خبر داد:

قرار گرفتن گمیشان در لیست تهیه برنامه راهبردی-عملیاتی توسعه پایداراقتصاد روستایی

قرار گرفتن گمیشان در لیست تهیه برنامه راهبردی-عملیاتی توسعه پایداراقتصاد روستایی

 

فرماندار گمیشان گفت: شهرستان گمیشان از استان گلستان در لیست تهیه برنامه راهبردی – عملیاتی توسعه پایدار اقتصاد روستایی کشور قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ امیرشیر توماج با بیان این خبر خاطر نشان کرد: این لیست پیرو درخواست وزارت کشور از هیات دولت با تاکید بر اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در 31 شهرستان محروم و کمتر توسعه یافته بوده است.

وی افزود: پیرواین درخواست ، ریاست محترم جمهوری دستورات لازم را به اعضای هیات دولت جهت همکاری با وزارت کشور و اجرایی شدن این برنامه برای 31 شهرستان کشور صادر کرد.

توماج تصریح کرد: این برنامه با هدف رونق تولید و ایجاد بسترهای اشتغالزایی و کارآفرینی روستایی، پایداری و ماندگاری جمعیت سکونتگاه های روستایی، افزایش بهره وری و اثربخشی در فعالیت های اقتصاد روستایی، تنوع بخشی به فعالیت ها در اقتصاد روستایی و ارتقاء شاخص های کیفیت زندگی و معیشتی می باشد.

نماینده عالی دولت در گمیشان یادآور شد: در راستای این برنامه مهم از هر استان کشور یک شهرستان درنظر گرفته شده و شهرستان گمیشان بعنوان نماینده استان گلستان در اجرای این طرح قرار گرفته است.

فرماندار گمیشان در پایان گفت: این برنامه فرصت مناسبی است تا با همکاری های سایر دستگاه ها در سطح شهرستان شاهد رونق اقتصادی و توسعه مضاعف منطقه در همه زمینه ها باشیم.

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 658
  • کد خبر : 45241