عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار استاندار گلستان با جمعی از استانداران ادوار گذشته و مدیران اسبق گلستانی


دیدار استاندار گلستان با جمعی از استانداران ادوار گذشته و مدیران اسبق گلستانی

دیدار استاندار گلستان با جمعی از استانداران ادوار گذشته و مدیران اسبق گلستانی

 استاندار گلستان شامگاه شامگاه دوشنبه (8 دی) با تعدادی از استانداران ادوار گذشته ، صاحب نظران، مدیران اسبق گلستانی و نمایندگان ادوار گذشته استان در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، این دیدار به منظور بررسی دستاوردهای سفر ریاست جمهوری به استان گلستان و برنامه ریزی جهت بهره برداری از مصوبات مورد تأیید رییس جمهوری برگزار شد.

دکتر صادقلو با بیان اینکه تلاش شده پراکنش استانی و عدالت در خصوص افتتاح پروژه ها انجام شود گفت: ما نسبت به توازن بخشی پروژه ها در سطح استان حساس بوده ایم و تلاش کرده ایم در راستای رفع فاصله ی تاریخی توسعه ی شهرستان های محروم کوتاهی نکنیم.

 وی در راستای  برنامه ریزی و توسعه استان افزود: تلاش برای افزایش میزان گندم تخصیصی به استان در راستای بهره گیری از ارزش افزوده تبدیل به آرد در داخل استان، برنامه ریزی های صورت گرفته جهت استقرار صنایع مادر در منطقه آزاد اختصاصی از جمله این موارد بوده است.

تلاش جهت کاهش معوقات بانکی استان که پشتیبان اصلی هرگونه سرمایه گذاری در استان می باشد، پیگیریهای مستمر جهت به سرانجام رساندن پروژه های نیمه تمام در استان، تهیه سند جامع چشم اندازسند گلستان در افق 1404و نظر خواهی از صاحب نظران نسبت به محتویات آن جهت برنامه ریزی دستگاه های اجرایی، آموزش 2201نفر از فارغ التحصیلان استان درراستای خدمات ict که زمینه جذب آنها در بخش خصوصی و کارخانجات و صنایع فرآهم و تعدادی نیز جذب شده است، نیز از دیگر مواردی بود که استاندار در مورد آنها به حاضرین گزارش داد.

وی همچنین به تلاش در راستای تقویت درآمدهای پایدار روستایی جهت ماندگاری خانواده ها در روستاها و ایجاد تاسیسات زیربنایی مجتمع پرورش میگو و ماهیان خاویاری در سواحل دریا اشاره کرد.

درادامه تعدادی از حاضرین ضمن تشکر از برگزاری جلسه به تشریح نظرات کارشناسی خود در حوزه های مختلف پرداخته و به اجماع بر لزوم پیگیری مستمر در اجرای مصوبات دولت و تلاش های صورت گرفته توسط استاندار و همکاران ایشان تاکید کردند.

در خاتمه مقرر گردید کمیته ای به ریاست ابراهیم دراز گیسو در راستای بهره گیری از پتانسیل جمع حاضر و کلیه شهروندان گلستانی و فعال و دلسوز و استفاده از تجارب مدیریتی آنان در سطوح مختلف تشکیل و ارتباط مستمر با استاندار را در دستور کار قرار دهد.

 

دیدار استاندار گلستان با جمعی از استانداران ادوار گذشته و مدیران اسبق گلستانی

 

دیدار استاندار گلستان با جمعی از استانداران ادوار گذشته و مدیران اسبق گلستانی

 


تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1585
  • کد خبر : 4533