عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای طرح ملی توان افزائی زنان با رویکرد کسب و کار همزمان با سراسر کشور در گلستان

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان خبرداد:

اجرای طرح ملی توان افزائی زنان با رویکرد کسب و کار همزمان با سراسر کشور در گلستان

اجرای طرح ملی توان افزائی زنان با رویکرد کسب و کار همزمان با سراسر کشور در گلستان

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: طرح ملی توان افزائی زنان با رویکرد کسب و کار برای بانوان و جوانان با هدف آگاه سازی مخاطبان به مزیت های اقتصادی و فرصت های کسب و کار بومی، آشناسازی مخاطبان با فرایند شکل گیری کسب و کار و کارآفرینی، ترغیب مخاطبان جهت ورود به عرصه کسب و کار و کارآفرینی بزودی اجرا خواهد شد.

کلثوم غفاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح با حمایت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و توسط بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان در 31 استان کشور و به صورت ملی در حال اجرا است.

وی افزود: در هر استان 100 جوان برای شرکت در این طرح انتخاب خواهند شد که حداکثر 30 درصد از سهمیه هر استان بر حسب نیاز و علاقمندی، به مردان و باقی به زنان اختصاص خواهد داشت. شرایط سنی داوطلبان حداقل 20 و حداکثر 40 سال است.

غفاری در خصوص مخاطبان این طرح، گفت: جوانانی که علاقمند به خویش فرمائی هستند، جوانانی که دارای ایده های کسب و کار هستند و جوانانی که صاحبان کسب و کارهای نو پا هستند، می توانند به صورت اینترنتی ثبت نام کنند. 

وی مهلت ثبت نام در این طرح را تا پایان اردیبهشت اعلام کرد و افزود: اطلاع رسانی به جامعه هدف از طریق دستگاه های متولی اشتغال و کارآفرینی و نیز فرمانداری‌های تابعه صورت گرفته است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان تصریح کرد: علاقمندان واجد شرایط می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://www.foundationed.ir/fa/Home/Register اقدام به ثبت نام کنند.


 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 557
  • کد خبر : 45366