عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در حوزه های دفاعی و نظامی با احدی تعارف و سازش نخواهیم داشت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

در حوزه های دفاعی و نظامی با احدی تعارف و سازش نخواهیم داشت

در حوزه های دفاعی و نظامی با احدی تعارف و سازش نخواهیم داشت

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با اشاره به توانمندی های نظامی کشور بیان کرد: به برکت خون شهدا در حوزه دفاعی و نظامی با اقتدار وارد عرصه بین المللی شده ایم و با احدی تعارف و سر سازش نداریم.

"علی اصغر طهماسبی" در آئین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان گلستان در قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان که در سالروز عملیات آزادسازی خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون به علت سردادن شعار «نه شرقی، نه غربی» مَطمع نظر دشمنان به ویژه امریکای جنایتکار بوده، هست و خواهد بود.

وی با بیان اینکه جنگ میان مستضعفین و مستکبرین همیشه در تاریخ بوده و هست، گفت: کشور ما امروز با سه تهدید نظامی و سخت، نوین و فناورانه و مردم محورانه مواجه است.

طهماسبی افزود: در جنگ حدود ۲۱۵ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده ایم که از این تعداد ۱۵۵ هزار شهید در جبهه ها و حدود ۵۰ هزار شهید در بمباران دشمنان به شهادت رسیده اند.

وی خاطرنشان کرد: در کنار شهدا ۱۴۰ هزار جانباز و ایثارگر و ۴۰ هزار آزاده سرافراز بخشی از برگ زرین افتخار جمهوری اسلامی ایران هستند.

طهماسبی افزود: اگر ایران تا دیروز قربانی تروریسم بوده امروز در فرامنطقه و فرا مرزها تروریست ها را تعقیب می کند و به سزای اعمالشان می رساند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به اظهارات ضد ایرانی اخیر وزیر امور خارجه امریکا گفت: وزیر خارجه نادان امریکا ۱۲ شرط برای جمهوری اسلامی می گذارد که از این تعداد ۷ شرط مربوط به سپاه پاسداران انقلاب است و این موضوع نشان دهنده اقتدار نظامی و دفاعی ایران است.

وی با تمجید از اتحاد موجود در میان نیروهای مسلح اظهار کرد: اگر در اوایل دهه شصت و دفاع مقدس میان نیروهای مسلح ما شکاف ایجاد شده بود امروز خوشبختانه ارتش، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در کنار یکدیگر همچون یدی واحد قرار گرفته اند و مایه عزت و افتخار نظام هستند.

طهماسبی در پایان گفت: به لطف الهی جمهوری اسلامی ایران هر روز مقتدرتر از دیروز راه خودش را ادامه می دهد و جمهوری اسلامی ایران آن کشور 36 سال قبل نیست.

در حوزه های دفاعی و نظامی با احدی تعارف و سازش نخواهیم داشت

 


 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .