عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشکلات حوزه شهری و شهرداری بندرترکمن بررسی شد

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و فرماندار شهرستان ترکمن؛

مشکلات حوزه شهری و شهرداری بندرترکمن بررسی شد

مشکلات حوزه شهری و شهرداری بندرترکمن بررسی شد

جلسه بررسی مشکلات حوزه شهری و شهرداری بندرترکمن با حضور میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، الیاس هیوه چی فرماندار شهرستان ترکمن، طیبه خلیلی مدیرکل دفتر شهری و شوراها استانداری، محسن سمیعی مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری های استان، شهردار و اعضای شورای شهر در محل شهرداری بندرترکمن برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ هیوه چی فرماندار با توجه به ظرفیت های شهرستان به برخی از نیازهای زیرساختی شهرستان از جمله احداث روگذردر شهر بندرترکمن و پیگیری های صورت گرفته در این راستا اشاره و گفت: با توجه به درآمد پایین شهرداری و مشکلات مالی فرارو می بایستی این پروژه توسط دستگاه متولی (راه آهن) صورت گیرد.
در این جلسه شهردار بندرترکمن ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شهرداری در حوزه درآمد به برخی مشکلات شهری از جمله ساخت و سازهای غیرمجاز، مشکلات ترافیکی و نبود کمربندی و روگذر و مشکلات طرح تفصیلی شهر بندرترکمن و موضوع الحاق به محدوده برخی از نقاط شهری و همچنین به ظرفیت های گردشگری سواحل و طرح های گردشگری اشاره کرد.
گفتنی است در این جلسه غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ضمن تاکید به مدیرکل دفتر شهری و شوراها مبنی بر پیگیری رفع مشکلات شهری، قول مساعد برای پیگیری مشکلات مطرح شده از سوی این معاونت و دستگاه های ذیربط و کارشناسان داد.
در ادامه جلسه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به همراه فرماندار و سایر اعضا از برخی طرح های سرمایه گذاری از جمله بازار ماهی فروشان، طرح ترافیکی بلوار ورودی گمیشان و مناطق حاشیه نشین شهر بازدید کردند.

 

مشکلات حوزه شهری و شهرداری بندرترکمن بررسی شد

 

مشکلات حوزه شهری و شهرداری بندرترکمن بررسی شد

 

مشکلات حوزه شهری و شهرداری بندرترکمن بررسی شد

 

 


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 727
  • کد خبر : 48258