عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بالغ بر188میلیارد ریال جهت اجرای پروژه های عمرانی به شهرستان گمیشان اختصاص یافت

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار؛

بالغ بر188میلیارد ریال جهت اجرای پروژه های عمرانی به شهرستان گمیشان اختصاص یافت

بالغ بر188میلیارد ریال جهت اجرای پروژه های عمرانی به شهرستان گمیشان اختصاص یافت

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: بالغ بر 188 میلیارد ریال جهت اجرای پروژه های عمرانی به شهرستان گمیشان اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ میرمحمد غراوی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان گمیشان خاطر نشان کرد: اعتبارات بر اساس شاخص ها و پارامترهای خاصی توزیع می شود که برای تخصیص آن میزان جمعیت شهری و روستایی، پهنه و وسعت را نیز شامل می شود.

وی افزود: مدل و الگوهای متفاوتی برای هر شهرستان بر اساس شاخص های توسعه ای مناطق شناسایی می شود تابتوان عقب ماندگی ها در برخی شاخص ها جبران گردد.

غراوی یادآور شد: قالب اعتبارات برای پروژه هایی می باشد که پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد را داشته تا بتوان در هفته دولت یا دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اظهار کرد: توجه به بخش های روستایی و شهری از موارد دیگر در اعتبارات سال جاری بوده تا بتواند از توسعه لازم برخوردار شوند.

وی بیان داشت: کشاورزی و گردشگری به عنوان شاخص های اصلی توسعه استان در سند آمایش در نظر گرفته شده که در کمیته برنامه ریزی سال جاری شهرستان ها برای تحقق و پیشرفت آنها اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است.

غراوی در بخش پایانی سخنان خود گفت: توجه به زیرساخت های توسعه ای و آبزی پروری خصوصاً میگو نیز در کمیته برنامه ریزی سال جاری شهرستان گمیشان اعتبارات خوبی برای آنها تخصیص داده شد.

بالغ بر188میلیارد ریال جهت اجرای پروژه های عمرانی به شهرستان گمیشان اختصاص یافت

 


 


 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 504
  • کد خبر : 49333