عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مبادله قرارداد سرمایه گذاری بخش خصوصی پروژه احداث آب شیرین کن مجتمع فجر 6 نوار مرز

با حضور معاون اول رئیس جمهور انجام شد:

مبادله قرارداد سرمایه گذاری بخش خصوصی پروژه احداث آب شیرین کن مجتمع فجر 6 نوار مرز

مبادله قرارداد سرمایه گذاری بخش خصوصی پروژه احداث آب شیرین کن مجتمع فجر 6 نوار مرز
در مراسمی با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر نیرو، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان و مدیران عامل شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی کشور، مبادله قرارداد سرمایه گذاری بخش خصوصی پروژه احداث تاسیسات نمک زدایی مجتمع فجر 6 نوار مرز و22 پروژه آب و فاضلاب کشور به ارزش 20 هزار میلیارد ریال در محل وزارت نیرو انجام شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان، مهندس بهزاد هرمزی افزود: این پروژه که در محدوده فجر 6 از مجتمع نوار مرزی گنبد انجام می شود تا پایان قرارداد تامین آب شرب به ظرفیت 1550 متر مکعب در شبانه روز را برای روستاهای هوتن و کرند به صورت شبکه توزیع در دست اجرا دارد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان افزود: همچنین تامین آب شرب 11 روستای منطقه نوار مرز به وسیله ناوگان تانکر سیار به صورت علمک برداشت با هدف افزایش سرعت آبرسانی به روستائیان عزیز وکوتاه شدن مسافت آبگیری توسط تانکرها را در برنامه خواهد داشت.
مهندس هرمزی براورد اجرای پروژه فوق را 62000 میلیون ریال برشمرد و اظهار داشت: در قراردادهای B.O.O سرمایه گذار طی یک قرار داد بلند مدت، در ازای سرمایه گذاری و بهره برداری، تامین آب را برای مدت زمان مشخص شده تعهد می نماید و سرمایه پذیر نیز خرید آب بر اساس بهای تمام شده را تضمین می نماید.

مبادله قرارداد سرمایه گذاری بخش خصوصی پروژه احداث آب شیرین کن مجتمع فجر 6 نوار مرز


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .