عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه هماهنگی همایش سرمایه گذاری و تهیه بسته های سرمایه گذاری استان


برگزاری جلسه هماهنگی همایش سرمایه گذاری و تهیه بسته های سرمایه گذاری استان

برگزاری جلسه هماهنگی همایش سرمایه گذاری و تهیه بسته های سرمایه گذاری استان

 به منظور هماهنگی برای برگزاری همایش سرمایه گذاری استان و تهیه بسته های سرمایه گذاری، جلسه ای در مرکز جذب خدمات سرمایه گذاری با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور قتصادی و توسعه منابع استانداری برگزار شد.

در این جلسه که مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری، مدیرکل اقتصاد دارایی استان و مدیران کل و نمایندگان دستگاه های اجرایی ذیربط در حوزه سرمایه گذاری حضور داشتند، در خصوص نحوه برگزاری مناسب همایش  بحث و گفتگو شد.
در این جلسه در زمینه زمان بندی همایش، تهیه  بسته های سرمایه گذاری و وظایف هریک از دستگاه های اجرایی  در همایش و مقرر شد از خدمات شرکت های مشاوره ای در اجرای همایش استفاده گردد.
همچنین جلسه تهیه بسته های سرمایه گذاری در مناطق شهری استان با شهرداریهای کل استان با حضور مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری، مدیرکل اقتصاد دارایی و نمایندگان شهرداریهای استان برگزار شد.
دراین جلسه باتوجه به لزوم جذب سرمایه گذار و ارائه فرصتها و پتانسیل های استان در حوزه سرمایه گذاری بر تهیه بسته های سرمایه گذاری تاکید گردید و نمایندگان شهرداری های استان به ذکر پتانسیل ها و فرصت های سرمایه گذاری در شهرداری ها و مسائل مشکلات آن پرداختند.
برابر برنامه زمان بندی، همایش معرفی پتانسیل های سرمایه گذاری استان در اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.

برگزاری جلسه هماهنگی همایش سرمایه گذاری و تهیه بسته های سرمایه گذاری استان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 792
  • کد خبر : 50526