عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طوفان در گلستان موجب فوت یک شهروند آزادشهری شد

مدیر کل مدیریت بحران گلستان خبر داد:

طوفان در گلستان موجب فوت یک شهروند آزادشهری شد

طوفان در گلستان موجب فوت یک شهروند آزادشهری شد

مدیرکل مدیریت بحران گلستان اظهار کرد: در بارندگی و باد شدید شامگاه چهارشنبه 28 شهریور، خساراتی به منازل مسکونی و تأسیسات برق استان وارد شد و متاسفانه یک شهروند آزادشهری فوت شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان؛ مجتبی جمالی گفت: میزان بارندگی در استان از سه میلی متر تا ۳۴ میلی متر گزارش شده و بیشترین میزان بارش در مزرعه بخش وشمگیر بوده است.
وی افزود: ایستگاه های هواشناسی استان میزان وزش باد را از ۵۰ کیلومتر بر ساعت تا ۹۴ کیلومتر بر ساعت ثبت کرده اند.
جمالی گفت: بیشترین شدت باد در گمیشان (۹۴ کیلومتر بر ساعت) و آق قلا و گرگان (۹۰ کیلومتر بر ساعت) بوده است.
وی تصریح کرد: تخریب سقف های منازل، افتادن درخت ها در خیابان های اصلی و فرعی، شکستن تیر برق و پارگی سیم ها که به دنبال آن قطعی برق را شاهد بودیم، خسارت به بخش کشاورزی از جمله خسارت های طوفان دیشب بوده است.
جمالی گفت: غیر از افرادی که در محل توسط هلال احمر و بهداشت درمان سرپایی شدند، بنا بر گزارش مدیریت اورژانس ۱۰ نفر به اورژنس مراجعه کرده اند که یکی از آن ها فوت کرد.
وی تصریح کرد: این فرد برای سفت کردن تأسیسات پشت بام به روی سقف رفته و بر اثر باد تعادل خود را از دست می دهد و می افتد و امروز در بیمارستان مطهری گنبدکاووس فوت کرد.
جمالی با بیان این که برآورد خسارت بعد از بررسی اعلام خواهد شد، خاطرنشان کرد: تمام راه های استان باز است و برق هم جز در دو روستای آق قلا که عوامل مشغول کار هستند، پایدار است.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .