عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تدوین برنامه جامع در شورای اطلاع رسانی شهرک های صنعتی گلستان

مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان تاکید کرد:

تدوین برنامه جامع در شورای اطلاع رسانی شهرک های صنعتی گلستان

تدوین برنامه جامع در شورای اطلاع رسانی شهرک های صنعتی گلستان

 

مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان گفت: شورای اطلاع رسانی شرکت شهرک های صنعتی شورایی راهگشا برای تقویت حوزه اطلاع رسانی و ارتباط بین این شرکت و ذی نفعان است.

 به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی گلستان، علی یازرلو در جلسه شورای اطلاع رسانی شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان اظهار داشت: ابتکار سازمان مرکزی برای راه اندازی این شورا در استان ها مدل خوبی برای سایر دستگاههای اجرایی است.

 وی افزود: چنانچه بتوان در دستگاههای هم خانواده استان نیز مشابه چنین شورایی تشکیل شود بدون تردید حوزه اطلاع رسانی با برنامه و نظم بهتری پیش خواهد رفت.

 با توجه به دسترسی مخاطبین به شبکه های مجازی و انواع رسانه های دیداری و شنیداری ضرورت شکل گیری شوراهایی نظیر شورای اطلاع رسانی شهرک های صنعتی امری ضروری به نظر می رسد.

 یازرلو ادامه داد: این شورا می تواند با تدوین و ارایه بسته های اطلاع رسانی و تبلیغات ارتباط خود را با مخاطبان و ذی نفعان عمیق تر کند.

 مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان گفت: اصل تداوم در حوزه اطلاع رسانی اصلی انکارناپذیر است و روابط عمومی دستگاههای اجرایی باید در این زمینه با دقت و حساسیت بیشتری حوزه اطلاع رسانی را دنبال کنند.

 وی ادامه داد: انتظار است با ترکیب شورای طالاع رسانی شرکت شهرک های صنعتی گلستان، پیشنهاداتی ارایه شود که برای تقویت و توسعه صنعت کشور مفید و موثر باشد.

 مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان نیز گفت: 72 درصد واحدهای تولیدی این استان در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان مستقر هستند.

 حجت اله خلیل زاده اظهار داشت: از این میزان 91 درصد صنایع را صنایع کوچ و 6 درصد را صنایع کوچک ر6 درصد نیز صنایع متوسط تشکیل می دهد.

 وی با اشاره به اینکه هنوز بسیاری از آحاد جامعه با شرح وظایف و ساختار فعالیت شرکت شهرک های صنعتی استان آشنایی ندارند ادامه داد: شورای اطلاع رسانی می تواند با بهره گیری از شیوه های مختلف در جهت شناساندن این شرکت به جامعه و تصمیم گیران نقش مهمی ایفا کند.

 خلیل زاده افزود شورای اطلاع رسانی باید با وضعیت واحدهای تولیدی ، مشکلات و موانع پیش روی و وظایف و ساختار شرکت استانی آشنا و برنامه ریزی های لازم را تدوین و ارایه کند.

 در این نشست هر یک از اعضای شورای اطلاع رسانی مباحث خود را در زمینه های تدوینت سند راهبردیاطلاع رسانی، تولید محتوار، حضور در نمایشگاهها مجازی، دوره های آموزشی برای رابطین واحدهای صنعتی و سایر موضوعات مرتبط بیان کردند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .