عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه شورای پدافندغیرعامل استانهای کشور بصورت ویدئو کنفرانس


برگزاری جلسه شورای پدافندغیرعامل استانهای کشور بصورت ویدئو کنفرانس

برگزاری جلسه شورای پدافندغیرعامل استانهای کشور بصورت ویدئو کنفرانس

جلسه شورای پدافند غیرعامل استانهای کشور با حضور دکتر ذوالفقاری معاون امنیتی وزارت کشور، مسئولان سازمان پدافند غیرعامل، استانداران و معاونین سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداریها بصورت ویدئو کنفرانس، برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در این جلسه و در جمع اعضای شورای پدافند غیرعامل استان اظهار کرد: اقدامات گسترده‌ای در حوزه پدافند غیرعامل در استان گلستان انجام شده و این اقدامات در قالب شورای پدافند غیرعامل استان و کمیته‌های فرعی ذیل این ستاد صورت گرفته است.

علی اصغر طهماسبی در ادامه تهیه یک سند راهبردی و کاربردی را از ضروریات حوزه پدافند غیرعامل استان عنوان کرد و گفت: این سند در دست تهیه است و به زودی از آن رونمایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: با تهیه و تدوین این سند می توان بسیاری از تهدیدها را در سطح استان شناسایی و به صورت همه جانبه آنرا مورد مطالعه قرار داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تأکید بر لزوم آموزش و فرهنگ سازی در این حوزه گفت: تقویت موضوع پدافند غیرعامل در میان اقشاری نظیر دانش‌آموزان و دانشجویان می‌تواند آثار مثبت بسیاری را در بلند مدت به دنبال داشته باشد.

از هشتم تا چهاردهم آبان‌ماه، به عنوان هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده است که به همین منظور برنامه های بسیار متنوعی با همت اداره کل پدافند غیرعامل در سطح استان گلستان به اجرا درآمده است.

 

برگزاری جلسه شورای پدافندغیرعامل استانهای کشور بصورت ویدئو کنفرانس]

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .