عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سرپرستان دو معاونت استانداری منصوب شدند

در احکام جداگانه ای از سوی استاندار گلستان؛

سرپرستان دو معاونت استانداری منصوب شدند

سرپرستان دو معاونت استانداری منصوب شدند

استاندار گلستان در احکام جداگانه ای، سرپرستان دو معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری را منصوب کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی در این احکام، میرمحمد غراوی را با حفظ سمت و تا تعیین تکلیف و انتخاب معاون به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع و عبدالرضا چراغعلی را به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است:
جناب آقای میرمحمد غراوی
سلام علیکم
 با توجه به تعهد، تخصص و تجربه مفید جنابعالی، تا تعیین تکلیف معاون جدید، با حفظ سمت به عنوان "سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری" منصوب می شوید.

امید است با هماهنگی اینجانب و مدیران کل معاونت فوق الذکر و در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه و در سایه الطاف الهی موفق و مؤید باشید.

 

همچنین در حکم دیگری آمده است:

 جناب آقای عبدالرضا چراغعلی

 سلام علیکم

 با عنایت به حسن سوابق و شایستگی های فردی شما تا تعیین تکلیف و انتخاب معاون با حفظ سمت به عنوان "سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری" منصوب می شوید.

انتظار دارم با هماهنگی مدیران کل معاونت در چهارچوب قوانین و مقررات مربوطه و با هماهنگی اینجانب و در سایه الطاف الهی موفق و مؤید باشید.

 

سید مناف هاشمی

 

 گفتنی است، میرمحمد غراوی در حال حاضر، معاون هماهنگی امور عمرانی و عبدالرضا چراغعلی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان می باشند.

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .