عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » لزوم اثر بخشی میز خدمت و ایجاد زیرساختهای لازم و به کارگیری کارشناسان آگاه و توانمند

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری در شورای اداری شهرستان مینودشت:

لزوم اثر بخشی میز خدمت و ایجاد زیرساختهای لازم و به کارگیری کارشناسان آگاه و توانمند

لزوم اثر بخشی میز خدمت و ایجاد زیرساختهای لازم و به کارگیری کارشناسان آگاه و توانمند

سید خالق سجادی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری در جلسه شورای اداری مینودشت که با حضور غراوی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و ائمه جمعه شهرستان و مدیران شهرستانی برگزار شد، حضور یافت.

وی در این جلسه، ضمن اشاره به خدمات و حمایتهای دولت در خصوص تولید و اشتغال در استان به تشریح ایجاد فضای مناسب و شرایط مطلوب جهت سرمایه گذاری مناسب و پایدار در استان و علی الخصوص در روستاها پرداخت.

سجادی کسب رتبه چهارم کشوری استان گلستان در جذب اعتبار از محل صندوق توسعه ملی جهت اشتغال پایدار روستایی و عشایری را مرهون جدیت و تلاش بی وقفه استاندار گلستان و دیگر مدیران ارشد استانی دانسته که اثرات آن در آینده نزدیک بیش از پیش نمایان می گردد.
وی ضمن ابراز تاسف از برخی مطالب منتشره در فضای مجازی که به بدگویی ، تهمت و انتساب مسائل کذب و دروغ علیه استاندار محترم و دیگر مسئولین استانی پرداخته ، بر ایجاد احساس امنیت روانی ؛که اساس شکوفایی استعدادها و اتخاذ تصمیمات مناسب است از سوی رسانه ها و فعالین عرصه  اطلاع رسانی  تاکید کرد.

وی ضمن تاکید بر ارائه نقدهای سازنده و انعکاس زحمات ، تلاشها و نقاط قوت مسئولین استانی علی الخصوص استاندار محترم ، از رسانه ها خواست از تشویش اذهان عمومی خودداری نمایند .
وی همچنین با طرح اهمیت موضوع میز خدمت و تاکید ریاست محترم جمهور و پیگیری های استاندار محترم در این خصوص، بر  لزوم اثر بخشی میز خدمت و ایجاد زیرساختهای فیزیکی ، تجهیزات و به کارگیری کارشناسان آگاه و توانمند در میز خدمت از سوی دستگاههای اجرایی استانی و شهرستانی تاکید کرد و حذف از شرکت در جشنواره سالانه شهید رجایی و طرح موضوع در هیئت تخلفات اداری را از عواقب و نتایج عدم اجرای میز خدمت ، برشمرد.
وی ضمن بیان جایگاه و اهداف میز خدمت  در دستگاههای اداری که جلب رضایت مردم یکی از مولفه های آن می باشد ، بر ایجاد فضای مناسب و بهره مندی از کارشناسان خبره و آموزش دیده در موضوع میز خدمت از سوی دستگاههای استانی و شهرستانی تاکید نموده و خواستار بررسی و اجرای خدماتی که قابلیت الکترونیکی شدن را داشته ، شد.  

لزوم اثر بخشی میز خدمت و ایجاد زیرساختهای لازم و به کارگیری کارشناسان آگاه و توانمند



تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بازرسی
  • بازدید : 574
  • کد خبر : 54616