عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آمادگی داریم زمینه بازدید خبرنگاران از پروژه های دریافت کننده تسهیلات را فراهم کنیم

مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان:

آمادگی داریم زمینه بازدید خبرنگاران از پروژه های دریافت کننده تسهیلات را فراهم کنیم

 آمادگی داریم زمینه بازدید خبرنگاران از پروژه های دریافت کننده تسهیلات را فراهم کنیم

مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان با بیان اینکه تا قبل از پایان زمان مقرر اعلامی استاندار لیست دریافت کنندگان تسهیلات از بانک های سینا و پارسیان را منتشر می کنیم، اظهار کرد: آمادگی داریم زمینه بازدید خبرنگاران از پروژه های دریافت کننده تسهیلات را نیز فراهم کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، در نشست رسانه ای ۱۲ دی ۹۷ استاندار گلستان، پس از درخواست برخی خبرنگاران، دکتر هاشمی بر لزوم انتشار لیست کلیه دریافت کنندگان تسهیلات ارزان قیمت و ... از سوی ادارات و دستگاه های مرتبط تاکید کرد.
در این رابطه علی نصیبی مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان که اداره کل متبوعش تسهیلات بانک های سینا و پارسیان را حسب تفاهم نامه های معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری پیگیری می کند، ضمن استقبال از تصمیم استاندار گلستان، این موضوع را گامی مهم در جهت شفافیت آزاد اطلاعات دانسته و تاکید کرد تا قبل از پایان مهلت یک هفته ای استاندار، این لیست منتشر خواهد شد.
علی نصیبی با بیان اینکه از طریق رسانه ها متوجه این موضوع و مهلت استاندار محترم به دستگاه های مربوطه شدم، گفت: لیست مربوط به دریافت کنندگان تسهیلات بانک های سینا و پارسیان، آماده بوده اما به جهت کسب آخرین اطلاعات، ابتدای هفته جهت هماهنگی نهایی اطلاعات را با بانک ها چک کرده و هم از طریق سایت استانداری و هم شبکه های اجتماعی، اطلاعات را منتشر خواهیم کرد.
مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان افزود: از کارمان مطمئن بوده و آمادگی داریم در اولین فرصت زمینه بازدید خبرنگاران و ... از پروژه های دریافت کننده تسهیلات را نیز فراهم کنیم و خوشحال میشویم این اتفاق در هفته های آتی رخ دهد.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 590
  • کد خبر : 55570