عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارهای خوبی در شهرستان گمیشان در حال انجام است

نماینده ولی فقیه در استان:

کارهای خوبی در شهرستان گمیشان در حال انجام است

 

کارهای خوبی در شهرستان گمیشان در حال انجام است

نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان گفت :خوشبختانه کارهای خوبی در گمیشان در حال انجام است که انشاله بزودی مردم محروم این منطقه از آن بهره مند خواهند شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گمیشان ؛ حضرت آیت الله نورمفیدی در هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان که با حضور مدیران کل دستگاههای اجرایی استان و شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: اینکه امروز مسئولین استانی در کنار هم جمع شدند تا به همدیگر کمک کنند که مشکلات موجود این منطقه حل شود خود نمونه ای از وحدت است تا گزارشی از عملکرد دستگاه مربوطه ارائه کنند تا مردم این منطقه از آن بهره مند شوند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان افزود : دولت هم در صدد این است که مشکلات مردم را حل کند که خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام شده و وعده هایی که رئیس جمهوری در سفر اخیر خود به گلستان داده اند این مهم محقق گردد.

امام جمعه گرگان با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان تصریح کرد: خوشبختانه مصوبات خوبی در این سفر به تصویب رسید که انشاله با پیگیری های مسئولین اجرایی استان این مهم محقق گردد.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: گردشگری از ظرفیت های مهم منطقه می باشد که برای استفاده بهینه از ظرفیت سواحل زیبای شهرستان باید راه دسترسی به آن مرتفع گردد.

وی اضافه کرد: کشاورزی از ظرفیت های دیگر شهرستان بوده که با اجرایی شدن زهکشی اراضی تولید محصولات افزایش یافته و ان شاالله با اجرایی شدن این پروژه مهم در کل مزارع شهرستان همه کشاورزان از آن بهره مند شوند.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان بر همکاری، هماهنگی و داشتن برنامه های مدون جهت تسریع در پیشرفت همه جانبه شهرستان گمیشان تاکید کرد.

  

 

کارهای خوبی در شهرستان گمیشان در حال انجام است

 

کارهای خوبی در شهرستان گمیشان در حال انجام است


 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 860
  • کد خبر : 56423