عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همگامی اندیشه نسل نو با مدیران، توسعه جامعه را رقم خواهد زد

سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری:

همگامی اندیشه نسل نو با مدیران، توسعه جامعه را رقم خواهد زد

همگامی اندیشه نسل نو با مدیران، توسعه جامعه را رقم خواهد زد

"عبدالرضا چراغعلی"گفت: همگامی اندیشه نسل نو با مدیران،توسعه جامعه را رقم خواهد زد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان آق قلا، "عبدالرضا چراغعلی" در مراسم متمرکز پروژه های دهه فجر شهرستان، ایستادگی ملت و همصدائی مردم با آرمانهای نظام و پشتیبانی از رهبری را مورد اشاره قرار داد و افزود: امروز شاهد جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی علیرغم دسیسه ها،برنامه ریزی های حساب شده و بداندیشی بدخواهان نظام و در راس آنان آمریکا و اسرائل هستیم.

سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: ملت بیدار و آگاه ایران اسلامی ثابت کرده اند برغم شرایط بد اقتصادی و تحریم های ظالمانه، در پاسداری و حراست از آرمانهای نظام و پشتیبانی از مقام معظم رهبری همصدا هستند.

وی تحریم های ظالمانه امروز بر کشور عزیزمان را جنگ تمام عیار اقتصادی خواند که رهبر فرزانه انقلاب،سکاندار مدبر این کشتی در دریای پرتلاطم بوده و با همراهی و همدلی مردم از شرایط بداقتصادی و تحریم های ظالمانه عبور خواهد کرد.

این مقام مسئول،سفر پرخیر و برکت کاروان"تدبیر و امید"به استان گلستان را به فال نیک گرفت و گفت:سفر ریاست محترم جمهوری و وزرای کابینه دولت دوازدهم یکی از موثرترین سفرها در دولت های مختلف تاکنون بوده است که منجر به تدوین نقشه راه استان شد و در آینده ای نزدیک شاهد اتفاقات بسیار خوبی در جهت توسعه گلستان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه"شهرستان آق قلا در مسیر پررنگ توسعه قرار گرفته است"و پیشرفت و آبادنی این خطه از گلستان را مرهون تلاش،پیگیری و ممارست مدیران دستگاههای اجرایی،همدلی روحانیون و همگامی مردم فهیم منطقه با دولتمردان دانست.

"چراغعلی"جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را به فال نیک گرفت و این مهم را مدیون پایمردی شهیدانی دانست که از هستی خود گذشتند و در خاتمه سخنان توصیه ای به حاضرین در این مراسم نمود و گفت:والدین شهداء،سرمایه گران سنگ کشور هستند و به احترام رشادت ها و از خودگذشتگی های شهیدان،سرکشی از خانواده آنان را سرلوحه کارهای خویش قرار دهیم.

 همگامی اندیشه نسل نو با مدیران، توسعه جامعه را رقم خواهد زد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 537
  • کد خبر : 57084