عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معاون وزير صنعت، معدن و تجارت با استاندار گلستان ديدار كرد


معاون وزير صنعت، معدن و تجارت با استاندار گلستان ديدار كرد

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت با استاندار گلستان ديدار كرد

صبح امروز معاون توسعه مديريت و منابع وزارت صنعت، معدن و تجارت با استاندار گلستان كه به منظور توديع و معارفه رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به گرگان سفر كرده در دفتر استاندار حضور يافت و با وي ديدار و گفتگو كرد.
در اين ديدار در مورد ظرفيت ها و توانمنديهاي استان در زمينه هاي صنعت، معدن و تجارت و وجود زیر بناهاي رشد و توسعه صنعتي استان از جمله زمين، انرژي و دريا، راه اندازي بندر خواجه نفس و فعاليت كارخانه هاي عمده در استان بحث وتبادل نظر شد. 
مهندس "علي يزداني ورزنه" حكم "حسينقلي قوانلو" رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان كه از سوي "محمدرضا نعمت زاده" وزير صنعت، معدن و تجارت صادر شده بود به استاندار تقديم كرد. 
در متن اين حكم آمده است: 
جناب آقاي حسينقلي قوانلو 
نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالي به موجب اين حكم به سمت "رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان" منصوب مي شويد. 
مقتضي است بر اساس وظايف و تكاليف ابلاغي نسبت به برنامه ريزي و طراحي شيوه هاي عملياتي روز آمد و كارآ و بهره گيري از توان علمي وتخصصي نيروي انساني و سازماندهي امكانات و پتانسيل هاي موجود ، در راستاي تحقق اهداف سازماني اقدام نماييد. 
ايجاد تحرك و پويايي در نهادهاي صنعتي ،معدني و تجاري از طريق ارتقاء دانش فني، تعامل و ارتباط فعال با تشكل هاي غيردولتي و مردم نهاد،شناسايي و ساماندهي واحدها و طرح هاي صنعتي ،معدني و تجاري منطقه ، ارتقاء نظام مهندسي صنعت و معدن و نيز توليد صادرات محور با هدف افزايش توان ارزآوري ، مورد تاكيد است. 
بديهي است هماهنگي و تعامل مناسب با دستگاههاي اجرايي، هماهنگ سازي وتقويت تشكل هاي توليدي و تجاري و استفاده مطلوب از ظرفيت هاي عظيم توليد و تجارت و همچنين نظارت موثر بر فعاليت هاي اقتصادي، دستيابي به اهداف تعيين شده را بيش از پيش محقق خواهد ساخت. 
انتظار دارم با رعايت اصول قانون مداري، اعتدال گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبيرو اميد، ضمن رعايت كامل قوانين و مقررات وبا برنامه ريزي و نظارت صحيح و اتخاذ تصميمات اصولي و راهگشا در جهت ايفاي وظايف، اقدام نماييد. توفيق روز افزون شما را از درگاه ايزد متعال خواستارم. 
سوابق رئيس جديد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
حسينقلي قوانلو متولد ۱۳۴۳ داراي سوابق تحصيلي همچون كارشناسي مهندسي برق قدرت از دانشگاه صنعتي اميركبير تهران، فارغ‎التحصيل در سال ۱۳۶۷ و كارشناسي ارشد مهندسي برق قدرت از دانشگاه علم و صنعت ايران فارغ‎التحصيل در سال ۱۳۷۵ است.
رئيس جديد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان جانباز واز ايثارگران هشت سال دفاع مقدس مي باشد. 
وي داراي سوابقي همچون سرپرست گروه برق وخدمات فني ذغال‎سنگ البرز شرقي از سال ۱۳۶۷ لغايت ۱۳۸۰، معاون فني و معدني شركت ذغال سنگ البرز مركزي از سال ۱۳۸۰ لغايت ۱۳۸۲، مجري طرح فرو كروم سبزوار وابسته به شركت تهيه و توليد مواد معدني ايران از سال ۱۳۸۳ لغايت ۱۳۸۴، مجري طرح سنگ‎آهن جلال‎آباد وابسته به شركت تهيه و توليد مواد معدني ايران از سال ۱۳۸۴ لغايت ۱۳۸۹ و مجري طرح طلاي زرشوران وابسته به سازمان توسعه معادن و صنايع معدني ايران از سال ۱۳۸۹ تاكنون است.
مراسم توديع و معارفه رئيس جديد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان امروز با حضور مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت، مسئولاني استاني و فعالان بخش صنعتي، معدني و بازرگانان و تجار استان در تالار فخرالدين اسعدگرگاني برگزار مي‎شود.

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت با استاندار گلستان ديدار كرد

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت با استاندار گلستان ديدار كرد


تأیید کننده خبر : fathi
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 2865
  • کد خبر : 574