عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عملیات تخلیه سدهای گلستان و بوستان در حال انجام است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان در گفتگو با سیمای مرکز استان ؛

عملیات تخلیه سدهای گلستان و بوستان در حال انجام است

 

عملیات تخلیه سدهای گلستان و بوستان در حال انجام است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان اظهار کرد:به دلیل حجم بارش هایی که از عصر دوشنبه ۲۶ اسفند آغاز شد و تا هم اکنون ادامه دارد ابتدا سد بوستان و پس از آن سد گلستان در محدوده شهرستان گنبد کاووس سرریز شد و البته عملیات تخلیه از ساعت 12 شب 27 اسفند تا 7 صبح امروز 28 اسفند ادامه داشت و تلاش داریم تخلیه سرریز مشکلی را برای زندگی مردم ایجاد نکند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، مهندس میرمحمد غراوی صبح امروز سه شنبه 28 اسفند در گفتگوی تلفنی با بخش فوری خبر سیمای مرکز گلستان، تصریح کرد: آب ورودی به این دو سد 600 متر مکعب در ثانیه است در حالیکه در بهترین حالت می توان 300 متر مکعب در ثانیه از این دو سد تخلیه کرد لذا این آب را باید به رودخانه ها و زمین های کشاورزی هدایت کنیم تا از ورود این آب به شهرها و روستاها جلوگیری کنیم.
وی افزود: مردم ساکن در روستاهای مسیر رودخانه حدالامکان منازل را تخلیه کنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان با اشاره به تلاش های در حال انجام یادآور شد: تمام تلاش ما عدم خسارت مالی و جانی به مردم است.
وی خاطر نشان کرد: تقاضای ما از مردم توجه به اطلاعیه ها و هشدارهای ستاد مدیریت بحران استان و شهرستانهاست.
وی ادامه داد: امروز جلسه ستاد حوادث غیرمترقبه استان در شهرستان گنبد کاووس تشکیل می شود.
میرمحمد غراوی با اشاره به وضعیت مسیرهای مواصلاتی استان، گفت: به دلیل برف و کولاک جاده های محور توسکستان، خوش ییلاق و جنگل گلستان مسدود شد که با تلاش نیروهای راهداری و تمامی نیروهای امدادی مسیر جاده گلستان بازگشایی شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان، تصریح کرد: به دلیل ریزش کوه و کولاک محور های خوش ییلاق و توسکستان مسدود است که تلاش نیروهای راهداری و سپاه نینوا و دیگر نیروها برای بازگشایی این مسیرها ادامه دارد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .