عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استقبال گسترده عمومی از انتصابات اخیر استاندار گلستان

مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان گزارش داد:

استقبال گسترده عمومی از انتصابات اخیر استاندار گلستان

علی یازرلو  گفت: درچند روز گذشته شاهد استقبال گسترده عمومی از انتصابات اخیر دکتر صادقلو استاندار محترم گلستان در استان بودیم.

علی یازرلو اظهارداشت: اول از همه باید به انتصاب مرجان نازقلیچی فرماندار جدید بندرترکمن اشاره کنم؛ هفته ی گذشته وی به عنوان اولین فرماندار زن ترکمن کار خود را آغاز کردند.

وی افزود: شور و هیجانی که از انتصاب خانم نازقلیچی در بین اقشار مختلف مردم به ویژه اهالی بندر ترکمن ایجاد شده وصف ناپذیر است.

وی ادامه داد: تمام کسانی که در مراسم معارفه ایشان حاضر بودند شهادت می دهند که جو بسیار مثبتی بر جلسه حاکم بود و حضور پرشور مردم در این مراسم نشانه ی دیگری از اهمیت این اتفاق بزرگ است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان یادآورشد: نازقلیچی قبل از این بخشدار بوده و یکبار هم به عنوان بخشدار نمونه انتخاب شده و صاحب تجربه ی مناسب است.

و ی خاطر نشان کرد: ما مطمئن ایم با حمایت مردم و بزرگان و علمای بندرترکمن به زودی شاهد نتایج مثبت این انتصاب خواهیم بود.

یازرلو گفت: همچنین جای دارد در اینجا به انتصاب علی نصیبی به عنوان مشاور جوان استاندار اشاره کنم.

وی اضافه کرد: علی نصیبی از بدنه ی استانداری است و سالها سابقه ی فعالیت مثبت و موثر در استانداری را دارد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان تصریح کرد: باید به سابقه ی سالها کار مطبوعاتی ، وبلاگ نویسی، برپایی تشکل ها و برگزاری مراسم ها و جشنواره های مختلف نیز اشاره کنم.

وی بیان داشت: این انتصاب نیز با واکنش مثبت کارشناسان و جوانان روبرو شده و با توجه به توانایی های ایشان و ارتباط خوب و موثری که با نسل جوان استان دارد مطمئنیم اتفاقات خوشحال کننده ای برای جوانان استان رقم خواهد خورد.


تأیید کننده خبر : adibzade
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .