عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ساختمان ثبت و اسناد کردکوی افتتاح شد

با حضور معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار:

ساختمان ثبت و اسناد کردکوی افتتاح شد

ساختمان ثبت و اسناد کردکوی افتتاح شد

عصر روز چهارشنبه ساختمان اداری اداره ثبت و اسناد شهرستان کردکوی با حضور معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار افتتاح شد.

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار در حاشیه این مراسم گفت: در حال حاضر یکی از مشکلات عمده در روستاها برای گرفتن امتیاز آب و برق و گاز و... نداشتن سند مالکیت در اراضی است که تقریبا باعث شده که مشکلاتی در روند صدور اسناد و پروانه های ساختمانی ایجاد شود.

رضا مروتی افزود: متاسفانه این مشکل باعث شده که شهرداریها و دیگر مراجع قادر به تصیم گیری و صدور مجوز نباشند و تقریبا حل آن در دست اداره ثبت اسناد و املاک است.

وی گفت: در کمیسیون هائی مانند کمیسیون ماده 5، کمیسیون تبصره یک ماده یک، یکی از مشکلات عمده پرونده های مطروحه درخصوص زمینهائی است که هنوز مشکل سند و اثبات مالکیت دارند و لذا پرونده های نسبتا زیادی کماکان در این خصوص بلاتکلیف مانده است.

مروتی با بیان اینکه نداشتن سند در روند اخذ پروانه ساختمان، سبب ایجاد تخلف و افزایش پرونده های وارده به کمیسیونهای از قبیل کمیسیون ماده 100 می شود افزود: اداره ثبت حسب وظیفه ذاتی خود با توجه به ضروریت موضوع، در اسرع وقت نسبت به تسهیل در حل این مسائل اقدام نماید.

شایان ذکر است که مقرر شد در اسرع وقت جلسه ای فوری در خصوص تسریع در روند حل این مشکلات با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل ثبت اسناد و املاک و دیگر مدیران مرتبط برگزار گردد.

 


تأیید کننده خبر : adibzade
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .