عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سانسور خبری هیچ جایگاهی در عصر حاضر ندارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

سانسور خبری هیچ جایگاهی در عصر حاضر ندارد

سانسور خبری هیچ جایگاهی در عصر حاضر ندارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تأکید بر ظرفیت بالای شبکه های اجتماعی در انعکاس اخبار گفت: امروز سانسور خبری و پنهان کاری هیچ جایگاهی در عصر حاضر ندارد.

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه انتخابات اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی استان اظهار کرد: در جریان جنگ غزه، زمانیکه تک تیرانداز اسرائیلی نوجوان فلسطینی را هدف قرار می دهد و تصویر این اقدام جنایتکارانه ثبت می شود، شبکه های خبری و رسانه های غرب تصمیم به سانسور این خبر و عدم اطلاع رسانی ان می گیرند اما در کمتر از چند ساعت با اشتراک گذاری این ویدئو در شبکه های اجتماعی و میلیونها بازدید، موجی از خشم و نفرت از رژیم صهیونیستی و اقدامات ضد حقوق بشری این رژیم کودک کش و حامیانش، در دنیا به راه می افتد.

وی با بیان اینکه امروز دیگر نمی شود اخبار را در محیط بسته نگه داشت، افزود: در فضای بسته و با کشیدن دیوار به دور خودمان نمی توانیم انتظار تحول و توسعه داشته باشیم.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان تصریح کرد: یکی از اصلی ترین وظایف روابط عمومی ها، فراهم نمودن بسترهای لازم جهت اطلاع رسانی آنلاین اخبار در حوزه های کاریشان است.

وی خاطرنشان کرد: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی نشأت گرفته از اعتماد مردم است از اینرو مردم باید در جریان اقدامات ارزشمند نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید در عرصه های داخلی و بین المللی قرار بگیرند که بخش مهمی از این اطلاع رسانی برعهده روابط عمومی هاست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بیان کرد: وقتیکه وزارت اطلاعات، عملیات پیچیده آزادسازی دیپلمات ایرانی در یمن را به سرعت اطلاع رسانی می کند و در صدر اخبار رسانه ها قرار می گیرد متوجه می شویم که عصر، عصر اطلاع رسانی است و بجز مواردی که دارای طبقه بندی های محرمانه باشند باید سایر اخبار، در اختیار رسانه ها و مطبوعات قرار بگیرد.

طهماسبی با بیان اینکه اگر از نبوغ و استعدادتان استفاده نکنید درجا خواهید زد، گفت: امروز دیگر با ابزارهای سنتی نمی توان به جنگ رسانه ای با دشمن رفت، از اینرو شما باید اطلاعاتتان به روز و آنلاین باشد.

وی با تأکید بر سیاست گذاری در حوزه اطلاع رسانی و نظام مند نمودن فعالیتها در این حوزه گفت: پاسخگویی فعال به جای انفعال خبری و اطلاع رسانی شفاف به افکار عمومی در زمانیکه مدیران دستگاه قادر به پاسخگویی نباشند، از مهمترین وظایف روابط عمومی هاست.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان حفظ اخلاق و متانت در کار، پرهیز از کارهای حاشیه ای، استفاده از ظرفیت جلسات، ارتباط مستمر با فعالان رسانه ای و داشتن نگاه اعتدال در تمامی امور را از مواردی عنوان کرد که باید مورد اهتمام روابط عمومی ها قرار داشته باشد.

طهماسبی در پایان با تأکید بر جهت گیری جامع رسانه ای و تنظیم سند چشم انداز در روابط عمومی ها بر ضرورت ارتباط مستمر با صدا و سیما، مطبوعات محلی و خبرگزاریها، تأکید کرد.

در پایان از برگزیدگان جشنواره آثار برتر روابط عمومی ها در حوزه های خبر، مقاله،عکس، تیتر و ... در خصوص سفر دکتر روحانی و کاروان تدبیر و امید به استان گلستان تقدیر شد.

سانسور خبری هیچ جایگاهی در عصر حاضر ندارد


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .